Forum kategorier

Brugere af GS500

Brugere af GS500

Medlemmer: 32
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Forsikringer Hej Jo lidt spændende hvad forsikringer koster. Har selv IF og de tager 2800 kr pr år...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2007
Visninger:
679
Hej Har fået en Strøm så spørgsmålet er om i vil køre gruppen videre eller jeg skal nedlægge den...Send lige en mail....så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2007
Visninger:
556
Værksteds håndbog hejsa nogen der har en værkstedes håndbog liggende, eller kender et sted jeg kan hente den ned fra nettet..??
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
561
Hvad sker der...??? Der er en masse som læser emnerne, men ingen som gider svare, det kan ikke passe et der ikke er nogen derude som ikke g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
927
Ventiljustering Hej. Jeg skal stille ventiler på min GS500E og søger data for spillerummet. Og skal de justeres med kold eller varm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
747
Justere bagfjeder Hey. Kan fjederspændingen på bagfjedren justeres? Læste det på bikez.dk, men ville ikke begynde at pille skidtet af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
924
Fjernelse af neddrosling Hej, Jeg har en GS500 '02 som er neddroslet. Men jeg ved ikke hvordan dette er gjort. Er der nogen som ved hvor denne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2010
Visninger:
713
scorpion potte..? er der nogen der ved om en saadan fra Tsvansen goer noget ved lyd, traek eller andet? eller er der et bedre alternativ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2010
Visninger:
1.045
går ud... hej alle. Min cykel dør hvis jeg slipper gassen fra relativ høj fart. virker som om den ikke kan tåle at gå fra 5-6k o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2010
Visninger:
771
enevælde? fik denne idag efter at have spurgt til CJ's frysning: Hej Dan. Jeg har slettet din tråd om Cracker Jack - da han...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2010
Visninger:
692
blinklys hey, jeg mangler nogle adaptere eller noget så jeg kan sætte mindre blink på min GS'er. De der sidder minder om trafik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2011
Visninger:
517
fordæk heya. min GS tingest har 110 dæk foran, er der plads til et 120? Fandt ud af efter at have samlet cyklen at fordækk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2011
Visninger:
864
Den nye cykel Så er cyklen oprettet :) i er velkommen til at kigge forbi :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2011
Visninger:
846
Kåbe Hej. Er der nogn af jer der evt. skulle ligge inde med noget kåbe til en Suzuki GS 500 E? Mvh. Antoni
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2011
Visninger:
454
Benzinhane eller? min GS er begyndt med når den "arbejder" så efter et stykke tid på en normalt 6km ved konstant samme gas så dør den. so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2011
Visninger:
768
Godt forum Til de som ikke er stødt på det selv, så er der mange gode informationer på det her forum : http://gstwins.com
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2012
Visninger:
423
Styrkonsol Stik er her nogle der ligger inde med nogle billeder af stikkene på styr konsollerne? da jeg overvejer nogle andre end de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
451
Bag støddæmper Hej folkens. Da jeg føler at min støddæmper virker MEGET blød har jeg forsøgt om jeg kan spænde juster-ringen lidt, men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2012
Visninger:
1.746
Oliefilter på en Gammel GS Hej er der nogen som Olie filteret sidder på en gammel GS500e fra 90..??????? Sidder den gemt sammen med bundkaret...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2013
Visninger:
575
GS500-hjælp! Mangler et billede af åbningen i tanken.. Hej folkens.. Har haft stjålet GS'eren men den er heldigvis tilbage men der er jo lige et par småting der skal ordnes....
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2013
Visninger:
963

Annonce