Forum kategorier

Honda Klubben

Honda Klubben

Medlemmer: 287
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Velkommen velkommen til alle der har the one and only mærke HONDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2007
Visninger:
361
nye dele til honda http://www.davidsilverspares.com her kan man finde alt til honda han sælger kun honda reversedele og priserne er ret ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2007
Visninger:
1.263
hvor i fra ? jeg fra .... Horsens
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2007
Visninger:
2.047
Tak for invitationen Hejsa folkens og tak for invitationen :o) MVH Mille
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2007
Visninger:
338
Nye Billeder Har lige fået skiftet billederne ud med nogen nye :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2007
Visninger:
432
ny her... Hej med alle jer Honda ejere...så er der en CBR mere her...smiler...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2007
Visninger:
1.305
Baghjulsløftere Halløj alle.. Da jeg skal ud og have købt en baghjulsløfter, ville jeg lige høre om der er nogen der har nogen erfarin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2007
Visninger:
466
STYLING AF CB 500s går med lidt ide'er til at få stylet min knallert (cb500s) Spegle: leder efter et par fede spegle, ved I evt om man k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2007
Visninger:
856
grand nationel hej ville lige høre om der er nogen af jer som skal ud og se eller køre med til grand nationel ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2007
Visninger:
530
Værd at køre efter.. Nu hedder det sig jo at dette forum bla. er til udveksling af erfaringer. I den forbindelse har jeg tænkt at mangfoldig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2007
Visninger:
1.452
motornummer på F3 hvor? hvor sidder motornummeret på en cbr 600 F3 fra 1998 (se evt profil) ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2007
Visninger:
716
Tak for invitation! Tak (David K) for invitationen! Jeg har med glæde meldt mig ind. Rigtig god dag allesammen!
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2007
Visninger:
424
hmm en ca pris nogle der ved en ca pris på og få lavet knast kæde og stremmer, min er sku begyndt og snakke lidt.... håber i kan hjælp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2007
Visninger:
982
Den benzin... Min HONDA kører kun omkring 13 km/l Uanset om jeg kører pænt eller skyder den af. Kan det ha noget at gøre med at min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
605
forrør eller hele lortet ?? går i tanker om at ville have et nyt forrør på da der er synlig rust på overfladen tror næppe det vil være smart at sli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2007
Visninger:
602
Suzuki VS Honda... Skal Suzuki'en virkelig vinde?? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=28510&Link...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2007
Visninger:
616
Køretur søndag den 12 august. Er der nogen der er med på en tur imorgen søndag? Jeg havde forestillet mig at vi evt. kunne mødes ved DTC(dansk trans...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2007
Visninger:
730
reservedele til honda har lige fundet ud af at den cbr jeg købte for en 14 dage siden på et tidspunkt i sit liv har kørt med for lidt olie......
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2007
Visninger:
1.394
Hejsa Nogen der ved hvad det egentlig koster, sådan et sæde til min honda vfr. Kunne godt på et tidspunkt tænke mig et sort s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2007
Visninger:
456
Fællestur til Helnæs Gruppen gøres lige opmærksom på, at jeg har startet tilmelding til en stor MCG fællestur, som igen i år går til Helnæs....
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2007
Visninger:
778

Annonce