Forum kategorier

Motorcykel Rejser

Motorcykel Rejser

Medlemmer: 73
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Tilbage fra årets lange tur.... Vi er lige kommet tilbage fra årets sommerferie. Det blev til 6500 km gennem Tyskland, Polen, Ukraine, Moldavien, Rumæn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2012
Visninger:
839
Motorcykelferie: Le Mans 2012 Hej Min storebror og jeg kører til Le Mans i pr, på er vores motorcykel, vi har booket kør-selv rejse ved k-rejser, er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2012
Visninger:
1.397
Ferien 2012 ? Hejsa Jeg går allerede nu og tænker på sommeren 2012, selv om jeg pt ikke har mc ved jeg at jeg skal på tour til somm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2011
Visninger:
633
erfaring med at rejse i Italien Goddag Folkens håber at vejret er med jer derhjemme så i kan køre. lige nu er jeg i kroatien(zadar) med kæresten. godt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
1.056
D`Toerstop Er der nogle som vil med til mc campen D`Toerstop i Holland i Kristihimmelfarts ferien ? Køre Torsdag morgen fra Nords...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
632
Iron Butt Jeg længes så meget efter at køre, at jeg tænker på en langtur så snart salt og sne er væk fra vejene. Hvorfor så ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
1.537
sommer 2010 Jeg går med en idee om at køre til de franske alper og hjemover via alsace / luxembourg sidst i August / starten af Sep...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
667
Litteratur / Norge Hejsa findes der nogle gode bøger på marked om mc ture til Norge fx med rute beskrivelser osv
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2009
Visninger:
969
Hvor langt kommer man på en uge? Kæresten og jeg har besluttet at tage på mc-ferie i uge 34. Vi kører begge på min Africa Twin. Hvor langt kommer man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2009
Visninger:
989
Tur til ardennerne Så er der fotos fra den netop overståede tur til Ardennerne.... Smid en kommentar ;-) http://www.motorcykelgalleri.d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2009
Visninger:
2.173
Langtur til sommer Hej Er der nogen der har lyst til en langtur her til sommer? Jeg ved ikke hvortil, men det finder man jo ud af. Det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2009
Visninger:
723
Moesgård Sæsonstart d 11. april. Så er der en månede til vi skal mødes og få sparket sæsonen igang, til solskin og smil! D.11 APRIL KL 12.00 Moesgaar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2009
Visninger:
915
Åben invitation Hej alle Det forholder sig sådan at jeg de næste halve år skal studere på et universitet helt nede i sydtyskland. (K...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
634
Garda søen rundt. Hej alle. Jeg pusler med ider til sommerferien 2009, og vil gerne høre fra andre der har taget turen rundt om garda sø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
748
Nye ruter fra Tomtom http://www.tomtomgreatestroutes.com/ Ta et kig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
631
Østersøen rundt Hejsa Jeg overvejer en tur Østersøen rundt til foråret. Altså København-Stockholm Stokholm - færge til Helsin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2008
Visninger:
976
Italien 2008 Så er der billeder.
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
553
Norge 2008 Hey Så har jeg fået lagt fotos ind fra vores fantastiske tur. Tjek dem, og smid gerne lidt Ris / Ros http://www....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
634
Turen gå til Itailien Hej alle. Jeg skal en tur til støvlelandet med en ven, det er min første længere tur siden 1994, så jeg forsøger at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2008
Visninger:
1.187
Rejse Jeg har ingen faste planer for ruten, men vil gerne på en lang tur rundt i Europa og se naturen, og besøge historiske...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
1.224

Annonce