Forum kategorier

HYOSUNG

HYOSUNG

Medlemmer: 81
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Tankpad. Gode ideer til hvordan man udskifter Tankpad? Uden at tage lakken med?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2010
Visninger:
841
Larry Cook jet kit Nogle af jer der har erfaringer med Larry Cook jet kit? http://lccycle.com/jetkits.html
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
689
Så skete det, 24 dage inde i sæsonen. En nødopbremsning fra en foran kørende billist, kostede idag mig en meget speciel oplevelse, at styrte. Alle er OK d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2010
Visninger:
720
Powercommander Hyosung Så fik jeg en powercammander på, og det kører bare..., ingen ujævnheder, moment fra bund til top. Ca 5 HK mere, FVmo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
2.090
Benzin forbrug Hey der ude.. Idag trillede jeg en lille tur på en 290 km til Sønderborg, og undrede mig undervejs over benzin forbrug...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
1.339
Problemer med LED blinklys + Håndtag. Hej alle derude..! 2 ting.. Har efterhånden fundet ud af, at man skal have nogle modstande af en art for, at hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
1.608
Problemer med styr og håndtag.. Den anden dag, var jeg så heldig at kysse asfalten, da en ældre kvinde overså hendes vigepligt... Hvilket gjorde min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2010
Visninger:
1.139
BMC Luftfilter 448/10 Helt nyt luftfilter sælges billigt, passer på en IKKE EFI model Hyosung... Er stadig kassen, ikke pakket ud
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2010
Visninger:
545
Så blev min færdig:-) Den er blevet omlakeret og har fået monteret undertail, hugger, osv. Tag et kig på min profil, jeg synes selv den ser g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
1.261
vinteropdatering Jeg har lagt nye foto på min profil efter vinterens opdatering
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2010
Visninger:
374
Nye blinklys Nye blinklys monteret for, jeg syntes det ser godt ud -- ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2010
Visninger:
1.059
Træf Er der nogen derude som skal til træf i løbet af Juli - August..????
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
490
oplagt udstødning unden sædet Er der nogle der ved om men kan købe en udstødningssystem som kan komme op unden sædet??
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2010
Visninger:
667
hyo dør jeg har et lille problem med min 250 den dør.. den starter fint.. men når man kører, så mister den lige pludselig alt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2010
Visninger:
595
hyo træf hejsa. jeg har stedet vi kan holde et træf for os tossede hyo ejer . men er der nogen der er interesseret, stedet er i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2010
Visninger:
1.308
Løftebuk Hvad skal man købe af løftebuk v-formet eller t-formet???
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2010
Visninger:
984
Så blev den endelig klar Så fik jeg den samlet efterlak og pulver. er selv ret tilfrads med resultatet se billeder fær og efter på min profil....
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2010
Visninger:
542
klinke klankelyd fra højre side HAr lige fået lave topstykker og en masse andet på min hyo sung gt 650 '04..14 dage efter kommer der en underlig metali...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2010
Visninger:
808
olie filter er der nogen der har link til at bestille et ........
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2010
Visninger:
1.097
Lav ladespænding - fixet Jeg opdagede den anden dag, at min GT650´er havde fået et problem med ladespændingen - den kom ikke over 13,2 -13,3V. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2010
Visninger:
765

Annonce