Forum kategorier

Køreture for piger omkring kbh og sverige

Køreture for piger omkring kbh og sverige

Medlemmer: 15
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Køretur snart Hej piger.. Jeg har haft travlt, og har det egentlig stadig med min nye lejlighed. Men efter næste uger er jeg atter i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2007
Visninger:
523
Fredags hygge? Hej piger... Vi har aftalt af mødes fredag på cafe Ludwig nogle stykker fra en anden gruppe herinde... Nogle af jer e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2007
Visninger:
538
Hjælp, mangler sponsore... Hej alle... Vi er jo som beskrevet tidligere i gang med en mc kalender for kvinder, til fordel for foreningen cancer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
1.254
Mangler en "make up artist" Er der nogle der kan hjælpe eller kender en som kan.. Mangler en som kan lægge makeup på mænd til fotograferinger til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2008
Visninger:
739
Nyt medlem og info om fællestur Hej piger. Så er Bettine blevet medlem, tag pænt i mod:-) CAmilla og jeg har snakket om at tage en pige mc weeken...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
1.125
Velkommen til Endnu et nyt medlem:-) Velkommen til Mc Tøsen:-) Husk at tjekke sidste indlæg om Tøse fælles tur/Weekend i Augus...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
610
aflyst, men træf i stedet? Hej piger. Da jeg var nødt til at aflyse en pige weekend først i August, tænkte jeg om der var nogle herfra der vill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
480
Beksed fra Charlotte i anden pige gr Skrevet: 19-05-2008 20:41:53 Kopi fra mc-kvinder´s hjemmeside. Hej Næste tøzetur køres torsdag den 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
568
træf rykket Så er Crazy horse træffet rykket til sidst i August. Satdig ved Glumsø.. Super hyggeligt og som det plejer er der også ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2008
Visninger:
383
Så er den her! Hej Piger. Mande kalenderen med mc´er er klar til salg:-) Den koster 100 kr og alle pengene går ubeskåret til www...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
940
sidste tur i denne sæson??? Hey tøser vi er nogle stykker som mødes i roskilde havn lørdag d. 27 sep. kl. 11, tænkte om der var nogen herfra der vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
570
Velkommen til Birgitte:-) Må vi få flere sjove ture i år;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
283
MC kørekort på amager! Hey Skulle spørge fra en ven om der var nogle der kender til nogle gode steder at tage kørekort på amager... Håber ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2009
Visninger:
529
Tur i morgen Lørdag Hej piger.. Er der nogle der vil med på en tur i morgen? Jeg skal hente min gudsøn i smidstrup og ville tage ham med ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2009
Visninger:
506
Så må vi da være klar?? Til at trille en tur snart:-) Hvad siger i? Vi kunne mødes i næste uge om vejret er til det og trille en tur til Ros...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
754
tur fra Ølstykke imorgen d. 25 juni se her : http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=119305
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2009
Visninger:
589
Tur i næste uge Hej Piger. Er der nogle der er friske på en tur Torsdag eller Fredag? Måske en tur til Roskilde havn... Kamilla
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2009
Visninger:
1.133
Biffen Hej piger. Jeg ville høre om der var nogle der kunne tænke sig at lave en biograf "klub" ?? Jeg har Telia TIrsdag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2009
Visninger:
559
Nyt medlem Så kom der en frisk pige mere i "klubben":-) Velkommen til:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2009
Visninger:
641
tur torsdag d. 23 juli hej hvad med en lille tur i københavn og omegn imorgen??? Vi kunne gøre et stop på langelinie.. vi kører fra Ølstykke v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
677

Annonce