Forum kategorier

Bier Stube

Bier Stube

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
SKÅL FOR FANDEN Er alene hjemme med pils, PC og patter... Hvad mere kan jeg ønske mig??!! SKÅÅÅÅL
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2007
Visninger:
546
Tidlig skåååål HC og jeg er gået igang med de gyldne væsker, og vil da ikke sidde og drikke alene. Så skål til/med jer andre... Vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
378
Skåål Sidder med en kølig Tuborg classic og synger højt med på 80´er sange.... Skål med mig eller sæt jer hen i en krog og sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2007
Visninger:
498
skååålllll i slots because you'r worth it !!!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2007
Visninger:
281
KJ motorcykler ÅBENHUS Så er det tid igen... Fredag den 7. december kl. 12.00 - 20.00 Lørdag den 8. december kl. 10.00 - 16.00 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2007
Visninger:
313
øllanger, skkkkkkåååååålllll har kæresten fyraften, who cares..... erstatningen er kommet http://www.youtube.com/watch?v=IpThWZMpZ4Q
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2007
Visninger:
437
Mangel på Øl .. hvad gør en klog ..? Hej .. må jeg lige starte med et <b> Skkkkååååålllllll</b> .. så har man endelig efter en masse bøvl i ens liv beslu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2007
Visninger:
388
skååll Øv, der er ikke noget værre end at sidde her på arb. en kedelig torsdag morgen.. Mega bagstiv og med kæmpe tømmermænd.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2007
Visninger:
529
jul og tømmermænd Fælskestegen smager nu bedst med en lille smule tømmermænd :-D. SKÅÅÅÅÅÅÅL drenge
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
530
Skål i årets sidste juleøl... Så er familien smidt ud, nu er det tid til at hygge sig... SKÅÅÅÅÅL
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2007
Visninger:
499
SKÅÅÅLLLL... ;) A man came home from work, sat down in his favorite chair, turned on the TV, and said to his wife, "Quick, bring ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
655
Skåååållll Så har jeg lært papegøjen i at flyve, har taget et par billeder de kommer snarrest op
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2008
Visninger:
398
Skkkååålllll!! Muuuuhhhhhh ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2008
Visninger:
441
Er jeg virkelig .. Den eneste der sidder og Lørdag aften og nyder en enkelt rolig øl .. eller 9? .. og lader op til SB imorgen? i er sg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
943
Don't mix... Inden de herrer og damer tager i byen, så kig da lige på dette skema... Så kan i blive klogere på hvad man ikke skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2008
Visninger:
436
Fyraftens pils Så blev det endelig fyraften :) Så skal der lige nydes en dejlig kold Hvede øl fra Rækker Mølle Bryghus mmmmm fantas...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
574
Nåååå men .. Selvman kun har fesne Carslberg på sådan en Fredag aften og jeg da ikke så fornærmet at jeg ikke kan dele en skål med j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
408
I dagens Anledning Vi har fået logmenter, og vi kan se hvem der har flest følgere, jeg er så lykkelig må udbringe en skål og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
535
Rødvin - og så på en mandag !!! Har sendt konen af sted på koloni til Sjælland - så sidder med MCG og et godt glas rødvin. Knægten sover, og jeg ny...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2008
Visninger:
471
Fuck det - jeg snupper sgu en bajer!! En kold Pokal Classic er på vej ned i mit svælg. Andre der er med på en SKÅL???
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2008
Visninger:
655

Annonce