Forum kategorier

Super Blackbird

Super Blackbird

Medlemmer: 60
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
LINK TIL CBR 1100 XX TILBEHØR Hej alle sammen Alle som har nogen links,hvor man kan købe ting til sin Super Blackbird SKRIV LINKSNE IND HER...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
871
Har brug for Hjælp Er der nogen der kender en som kan hjælpe mig med og lave min Honda CBX 550 Motor....?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2007
Visninger:
490
Klub Er der nogen der kan anbefale en god klub. Jeg bor selv i Næstved
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2007
Visninger:
630
Støddæmper i bag Er der nogen der ved om det er muligt, at gøre en grim bagdæmper pæn igen? Kan man evt skille den ad, sådan at man kun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2007
Visninger:
395
Black Bird 2008 ? ? Jeg har på min profil lagt et billede ind af den nye Black Bird 2008. Spørgsmålet er bare, er den god nok eller er det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2007
Visninger:
336
Glædelig jul En lidt forsinket julehilsen til alle Jer derude, samt et ønske om et godt og lykkebringende nytår. Nu er der ikke så l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2007
Visninger:
559
2 x Trackday på Padborg Park 2008 Det er det mig nu en fornøjelse at indbyde til at deltage i en dobbelt trackday på Padborg Park :-) Datoerne er mandag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2008
Visninger:
526
Vinter projektet skrider fremad Så fik jeg lagt lidt foto ind af vinter projektet. Støvet og beskidt er den stadig. Men længe vare det ikke før end at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2008
Visninger:
437
Jeg har bare såååå meget brug for lidt I mit foto galleri har jeg lagt et foto af en slange, som jeg her brug for lidt hjælp til hvor skal side. Håber at alle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2008
Visninger:
438
Nye foto Min profil er blevet opdateret med nye foto af Birden. Tog lige chancen og fik en frisk tur i det flotte lørdagsvejr. C...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2008
Visninger:
958
Ekstra tændingsnøgle? Da jeg købte min Bird, var der desværre kun en nøgle med. Så jeg har tænkt mig at få lavet/ bestilt en ekstra. No...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
533
Facebook Hej Alle Facebook.com er et fantastik forum, hvor man finder gamle skolekammerater, nuværende venner mm. Men det er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2008
Visninger:
490
Forrør Er der en' der liger inde med et standart førrør til en BB fra 98. Det er ok, hvis det ikke er særligt pæn, da jeg forv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
220
UPDATE: Trackdays Padborg Park Der er stadig ledige pladser på det GRØNNE hold! Venteliste på GULT og BLÅT hold! http://www.motorcykelgalleri.dk/h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
1.221
BB Skal han ikke i gulvet med dette udsagn ? ? ? I´d rather have a sister in a horehouse than a brother on a Honda... ;...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2008
Visninger:
338
Blackbird poster og brochure Hej Blackbird ejere. Vil høre om der ikke er nogen som ligger inde med den originale plaket og brochure fra 97 hvor bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
492
Scottoil-kit Hej venner 1 Er der nogle af jer der har monteret Scottoil-kædesmøring på jeres Bird med indsprøjtning ? Hvis ja hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
614
Så er min bagkåbe klar til og komme Kom ind og se hvordan min bagkåbe kom til og se ud ,,, inde i min fotoalbum... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2008
Visninger:
488
billig sports lyd sådan gør du hvis du vil há sports lyd og kun har de org. potter.. http://www.youtube.com/user/tgcoker
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2008
Visninger:
346
Justering kæde Hej vil lige høre hvad frigang i kører med på jeres kæde, kan se at manualen forskriver 25-35 mm mens den står på cente...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
1.174

Annonce