Forum kategorier

Kineserne

Kineserne

Medlemmer: 83
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
så kom der sq et fotoalbum. ja som sagt har jeg lige oprettet et fotoalbum med min kinroade.. så kik forbi den og vær ikke bleg for at give en komm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
395
fuck man, hurtigt hjælp tak hey, jeg mangler hjælp til min >loncin 150 cc crosser< her idag (fredag d 1 feb) var jeg ude og køre stille på den p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
757
Tuning af 250cc dirtbike. hej, jeg søger noget tun til min 250cc dirtbike... kan i ikk give links til hjemmeside hvis i har nogle ?. på forhånd t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
3.604
Jeg søger følgende billigt :o) Cross: handsker, knæbeskytter, albuebeskytter og nyrebælte til voksen. gerne billigt da det bare er til en hobby :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2008
Visninger:
595
Olie Temprarur. hej alle sammen jeg er kommet til at tinke lidt over hvor Varm Olien Må Max blive på sådan en Luft Kølet 4-takts motor....
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2008
Visninger:
652
digital speedo meter?? hey, er de digital speedo meter noget værd dem man kan få i T.Hansen? og tror i godt man kan sætte dem på min crosser? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
515
Hjælp.. Hjælp.. ´mig... Købte i maj månede en kinesisk cross maskine. Jeg gav 6500 for den.. da jeg kørte hjem på den kørte ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2008
Visninger:
481
Jul Glædelig Jul allesammen og Godt Nytår (med herligt MC-Vejr) Venligst Jens K.Larsen
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2007
Visninger:
429
gealy grand puma tanke til salg ja giv et bud har næsten alle farver
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2007
Visninger:
465
motor.. hey Kineserne.. villie lige høre hvor man kan købe en Brugt motor fra en motorcykel henne gerne i Tyskland eller andre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2007
Visninger:
580
CROSS TING Jamen jeg leder både efter noget billig crosstøj/beskyttelse nyt eller brugt. Og søger også nogle ting til og gejle li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2007
Visninger:
1.329
Hvor har i købt?? Kunne tænke mig hvis folk lige ville skrive lidt om hvor de har købt deres kinesere og om servicen.. Jeg har købt mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
1.427
Reservedele?? Hej til jer alle sammen!! Jeg håber vi kan få samlet en hele masse mennesker i vores gruppe, som har en ting til fælles...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2007
Visninger:
548

Annonce