Forum kategorier

VTR1000SP

VTR1000SP

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Akrapovic potter Nogen som har Akrapovic slipon potter i carbon, som kunne tænke sig at bytte dem med nogle i titanium? Så er jeg nemlig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
430
Speedohealer montering Nogen som lige kan pege mig i den rigtige retning mht det stik den skal kobles til, før jeg hiver hele kåben forgæves a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
644
kølevands temperatur. Hej alle... Hvilke tempratur er jeres maskiner ved alm. blandet kørsel pga. Min ligger i mellem 75 -> 110 grader. Alt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
457
Sp1 og 2 hvor mange i DK på nr. plader Hej. Er der nogle der ved hvor mange indregistreret sp1 og 2 der er i Danmark??
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2009
Visninger:
501
Blade med artikler om SPeren Bladrede lige en stak blade igennem, og tænkte jeg lige ville smide en liste over de blade hvor der er artikler om SPer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
296
Hjemme igen fra Tyskland Ville bare ligne nævne jeg er hjemme igen efter en tur til Schwartzwald i sydtyskland. Fin lille tur på 3100km på en u...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2009
Visninger:
469
Vægt fælge- Hey folkens.. Er dr nogen herinde der ved hvilken vægt de originale fælge har på en sp1
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2009
Visninger:
540
Instrumentering på Sp1+Sp2 Hej! Som overskrifter antyder er jeg ude efter at vide om instrumenteringen ikke er den samme på en SP1er og en SP2e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2009
Visninger:
362
Ventiljustering Hejsa! Er der nogen her i gruppen der selv har prøvet at justere ventiler på deres cykel? Mvh Rasmus
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2009
Visninger:
493
Lidt stumper! Hey i gruppen! Jeg har fået lidt stumper tilovers. Der er ikke nogen af jer der mangler et sæt nye KN filtre? Et...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
560
Kæde kit Hej gutter, skal ha kæde kit på min SP1. jeg kører pt. med 16/40 og 530 kæde. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal vælge 15/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
614
Powercommander, rul/map og KNfiltre. Hej i gruppen! Jeg har nyligt fået min SP1er retur fra FV med nyinstalleret PC og rul/map. Sikke en fornøjelse det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
650
Bagage på SP1eren! Hey alle! Ville bare lige høre hvordan I transporterer bagage med på jeres cykler, hvis I skal på en længere tur? B...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
578
Allingåbro Motorfestival Hello Brothers on Bikes! :-D Er der nogen af jer der påtænker Allingåbro Motorfestival på lørdag? Lækkert program d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
354
Badsæde Er der nogen som har et bagsæde i overskud som i vil sælge....
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2009
Visninger:
314
Lidt spørgsmål! Hej drenge! Jeg har lidt spørgsmål ang min SP1er: Jeg er blevet fortalt og har også læst at man med fordel kan fj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2009
Visninger:
1.357
Mødested Ville lige høre om i er nogle som mødes på cyklerne og får en lille snak og en lille køretur. Eller ses i bare for det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2009
Visninger:
455
Olieskift Hej i gruppen! Jeg skal have skiftet olie på geden. kan det passe den tager 3,9 liter inkl filter? Eller er det 4,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2009
Visninger:
297
Bagsæde til VTR SP1 Hej til alle. Jeg mangler et bagsæde, sædeklal eller hvad det nu kaldes, er der nogle af jer gutter der har sådan et i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
618
PAIR system Er der nogen herinde som har afmonteret deres PAIR system? Det er jo nødvendigt i forbindelse med custom map af PC3. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2009
Visninger:
665

Annonce