Forum kategorier

Facebook mongoler som mig og mor

Facebook mongoler som mig og mor

Medlemmer: 15
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Facebook mongoler Takker Don C. Måske kan jeg endlig få noget guide gennem skoven af pirat udfordringer og anden uforståeligt
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2007
Visninger:
504
Kan man nickname sig selv....???
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2008
Visninger:
406
Jeg er intet værd :-( Jeg kan ikke finde ud af de der Dope Wars... Jeg kan se, at både Rune, Bokaj, Gud og Bandit er laaaaangt flere penge væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
433
Dope wares Kan man komme ud af et kartel igen, hvis man har meldt sig ind i et??
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
371
DopeWars2 Nogen der kunne bruge et job inde i DW.. Er villig til at betale.. eneste krav I skal have 2000 bags. ;) Mvh. J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
488
SVea... SVea har lige været inde og læse på reglerne for job... Og det ser ud til at der er et problem for mig i at give dig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2008
Visninger:
759
DW... Så er det nu Rune... Skal du have et job inde i DopeWars... Jeg mangler Bags.. ;) Jeg er villig til at betale det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2008
Visninger:
587
Minus øl??? Lige pludselig har jeg fået minus i de der standard øl??? Og det selvom jeg lige har sendt øl ud og alt muligt... Hvad ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2008
Visninger:
739
DopeWars Har mistet alt inde i spillet.. Penge Bags status... Det spil gider jeg ikke mere.. :(
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2008
Visninger:
599
Team Owned??? Jeg har ladet mig fortælle fra en pålidelig kilde ;-) at vi skal passe på hinanden og ikke lade os opkøbe af fremmede i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
624
Salg af owned folk??? Ud for de folk man "ejer" kan man også Disown dem. Men tror i man får pengene tilbage for dem, bare uden den bonus man ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2008
Visninger:
515
Gruppe til jer drenge Så om det i nyhederne i går... Satme frækt da :-/ (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2008
Visninger:
426
Nyhederne. Jeg så lige i nyhederne her til aften at Facebook var med da der åbentbart er drevet hetz på en eller anden gut i Århus...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2008
Visninger:
468
Facebook down... Kan i heller ikke gå på Facebook i dag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
541
In da real life... http://www.youtube.com/watch?v=nrlSkU0TFLs
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
484
Slette request Jeg kan pludselig i dag overhoved ikke slette mine request. Jeg kan godt modtage dem, men ikke slette og det er pænt ir...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
355
Nu kan jeg igen ikke logge ind Skod facebook..... Nu kan jeg jo ikke se, hvilke spændende folk, der har poket mig :-D
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2008
Visninger:
692
er det nogen af jer der ligger her han er sku led ham flemming... http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10641.0
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
594
Ingen adgang til Facebook!? Har i samme problem?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2008
Visninger:
623
Det nye Facebook! Til alle jer som ikke bryder sig om "Det nye FB". Øverst i Hø. hjørne kan i vælge at gå tilbage til "Det gamle FB" ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
593

Annonce