Forum kategorier

Kawasaki ZXR 750 og ZX-7R gruppen

Kawasaki ZXR 750 og ZX-7R gruppen

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Argh pis - Benzin skal der til.... På vej hjem fra arbejde igår gik min ZXR ret pludselig i stå!? Åhh, nej.... Gutten jeg har købt den af sagde, at han p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2008
Visninger:
1.223
hjælp til udfordring så fik jeg gang i en udfordring mere. Håber der er lidt opbagning fra "gutterne" :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2008
Visninger:
475
søger gummi til bag fælg hej jeg søger en der har det gummi i bag fælget der hvor tand hjulet sider så hvis der er en der har det liggende mhøre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2008
Visninger:
394
Power Commander III USB??? Hvad er en sådan power commander 3 usb? Har godt fået fat på at det er noget motor styring halløj som mand bruger i for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2008
Visninger:
1.252
Hjælp søges til udfordring!! Jeg ligger 3% bagud for den nye GSX650F..... Kan i ikke lige smide en stemme på min så jeg kan mobbe min kollega lidt?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2008
Visninger:
940
ZX9R motor nogle der har erfaring med at sætte sådan en kamel på?? hvilken årgang passer over?? og hvor meget skal flyttet med?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2008
Visninger:
758
STORT effekttab Jeg har lige haft min zxr 750 af ældre dato til mekker, jeg er godt tilfreds med arbejdet(knastkædeskift + det løse). h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2008
Visninger:
375
Hej allesammen Så er mit projekt færdigstøbt. Kig i mit album eller i min profil og giv mig lidt feedback. Tror den er ret unik... Vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2008
Visninger:
267
søger sædeskal hey alle søger en sædeskal til og dække bagsædet med hvis der er nogen der ved hvor jeg får et henne eller har et.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
452
forgaffel.. passer en for gaffel fra en j model over på en H model????
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
435
hjælp til dæk størelse er der nogen der ved om der kan side 200/55-17 eller 190/55-17 bag på en zxr 7 fra 93?? på forhånd tak for hjælpen ..
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
753
jet kit. nogen som har erfaring men jet kit til sådan en ældre cykel. har fået forskellige meninger om det. nogen siger det er e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2008
Visninger:
1.153
Nyt medlem Tak for det alle sammen. Jeg ser frem til en masse god ninja snak! :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2008
Visninger:
335
Ny lakering http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14606 Det første billede er af den nye lakering, de andre er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2008
Visninger:
1.172
udfordring Ja så fik man lige sin første udfordring *GG* Såååå ind og stemme drenge ;o) (gerne på min )
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
328
Lidt flere billeder af min nye lak Jeg har smidt et par billeder af malerarbejdet i mit album. Billederne er taget mens arbejdet stod på og det er muligt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2008
Visninger:
449
Forgaffel ikke USD Hey gutter:) i er sku mit sidste håb! syns det er umuligt at opdrive 2 komplette gaffelben eller enda en hel gaffel??? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2008
Visninger:
1.280
Så var der billeder! Så drenge... og få piger.... her er nye billeder. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22575&ipc=8...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2008
Visninger:
578
er der ikk flere piger??? Er der virkelig ikk flere piger der kører zxr ... ka se vi kun er 2 her i zxr forummet .... ;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2008
Visninger:
496
Sommerklar Så blev jeg endelig færdig med projektet - tag et kig i profilen....der skal nok komme bedre billeder en af dagene;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
476

Annonce