Forum kategorier

Dax-klonerne

Dax-klonerne

Medlemmer: 24
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Hvem er i? Jeg er 29 somre og i voksenlære som industrielektriker. Har sejlet som matros og konstabel indtil jeg gik i lære. Har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
700
Links http://impot.dk/ Billig og har meget men ikke den hurtigste ris i blenderen. http://www.daxshop.dk/index.html God ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
845
Skagen Er der nogle af jer der kommer til Skagen her i weekenden? Jeg regner med at smide den lille ind bag i golfen sammen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
490
Bakke lukning Hej Er der nogle af klonerne i kbh området som planlægger at tage med til bakkelukning? Det gør jeg... Kunne var sjo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2008
Visninger:
1.230
Knallert Jeg er lidt bange for at vi vil få røv af ham her http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=202635
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
591
Forårs/vinter projekter. Jeg er igang med at lægge en 150ccm motor i min med oliekøler og filter den er desuden udstyret med minirotor for bedre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
1.382
hjælp min ind hejsa, hjælper i ikke lige min pit bike ind på mc galleri?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
604
Links gevind til side spejl hørjeside? Hej dax kloner. Håber det går godt - har i fået tage hul på sæsonen? Det har jeg... I dag var jeg i thansen og købte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
1.459
Problemer med at blive stemt ind? Hvor mange har oplevet det. Hver gang jeg ser en daxklon syntes jeg at der er problemer med udstemmer selvom den opf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
774
Adgang til scootergalleri? Hej Er der nogen af jer der har adgang til scootergalleri? Der er en af mine venner der har fundet en suzuki fz50 i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2009
Visninger:
658
Genial opfindelse Ved godt at det er re-post, men den her opfindelse er både genial simpel og slidstærk, og passer perfekt på en Daxklon....
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
699
Træf på toppen???? Hvor mange af jer kommer der op og er der nogle der kommer på en Daxklon. Jeg kommer på min ligesom sidste år. En s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
646
Værkstedshåndbog? Findes der sådan en bog over Skyteam Dax 110? Har problemer med at min dax sprimger forpæren konstant og derefter ryge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
922
lys og udstødning Kan i, på jeres dax, tænde for lyset foran,kort og lang lys, når motoren er slukket, men med tænding på? har lidt prob...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
1.323
Større motor/flere gear? Hey gutter. Jeg synes at min dax klon er for langsom...Det er en 110ccm model og jeg vil gerne ha en del mere træk og m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2009
Visninger:
1.390
Ja det er mig igen igen ;o) Hej igen gutter. Ja så har jeg da lige et par spørgsmål igen ;o) Jeg købte min dax "brugt" (130km). Tidligere ejer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2009
Visninger:
1.585
Projekt "småtuning" Blev træt af at lede efter brugte dele.. Så er der bestilt nyt tunudstødning(det billigste men det er fedt nok!), stor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2009
Visninger:
1.158
Dyse? Jeg skal ha en 22mm karburator med 21mm studs på min DAX 110 og jeg ville høre om der er nogen der har et forslag til d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2009
Visninger:
1.461
Hvor meget giver en ubegrænset cdi? Giver det noget, kan det betale sig? Mvh Danny
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2009
Visninger:
2.853
Nye billeder! tjek dem evt i mit fotoalbum
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2009
Visninger:
695

Annonce