Forum kategorier

Mini Ninjaerne

Mini Ninjaerne

Medlemmer: 52
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Vedr Farvekode til 250r Ninja Har brug for hjælp til farvekode til min/kæreste´s sorte 250r ninja. Har fået en lille ridse på kåben desværre. Og ham ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
526
Ny motorcykel Hey, så fik jeg min "nye" mc på galleriet. Tag et kig hvis i min profil hvis har lyst :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
549
gear hej alle mini ninjaere.. jeg har et major problem. Nogle gange når min ninja er i gear så hopper den automatisk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2009
Visninger:
453
Har solgt min Baby Ja det blev jeg nød til. Har ikke råd til to cykler... bil og en lille pige på 2 år... Kom lige til at skrive under ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
844
Special-sæde Har godt nok solgt min maskine selv, men faldt lige over disse. http://www.luimoto.com/product_info.php?cPath=cPath=2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
1.072
Montering af Slip-on.. Har I selv monteret jeres slip-on udstødning og var det nemt at gøre? Jeg overvejer nemlig at købe en slip-on fra IXIL,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
1.576
tomgang omdrejning hej alle sammen :b hvor meget kører jeres på når den står i tomgang ? - kan sq ikke finde ud af hvad den skal stå p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
476
Jeg har købt et parti dele. Hej jeg har købt et parti dele. Det er ikke det hele jeg skal bruge så tængte på om nogen var intra i: 4 blinklys...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2009
Visninger:
769
Hvem har taget min nummerplade? Øv altså... Kommer tilfældig nedforbi min cykel et kvarter før jeg har fri... Ser den bagfra, og syntes ikke jeg kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2009
Visninger:
1.245
Gummi-fætter til sædeskal Hej, nogen der ved om man kan bestille selve gummibøsningen der holder det bagerste af sædeskallen? Den er på mystisk v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2009
Visninger:
359
Til dem som har solgt deres Ninja.. Hermed en lille meddelse fra "admin" (dvs mig, hehe): Jeg kan se at der er nogle af jer, som har solgt eller overvej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2009
Visninger:
866
xenon Har lige monteret XENON i min.. Og har et par detalier i lige skal vide hvis i vil igang. Der skal laves noget til pær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2009
Visninger:
957
Nye billeder Har fået taget nogle rigtig fede billeder med min brors nye kamera Tag en kigger :) http://www.motorcykelgalleri....
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2009
Visninger:
258
Udfordring :-) Hej Ninja venner! Jeg vil blive glad hvis I kiggede forbi min udfordring og støttede den lille grønne ;-) Jeg giv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2009
Visninger:
285
Dæktryk Hvad skal dæktrykket være på Ninja'en i BAR? I manualen står der: Front: 200 kPa Rear: 225 kPa Nogle der ved hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2009
Visninger:
351
Argh, forpulede sædeskal! Ja, så var man ude og køre en dejlig tur i dag. Ligger og tulrer afsted på omkring de 100, da jeg pludselig mærker og s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2009
Visninger:
1.360
Yoshimura udstødning! Så har jeg idag købt min yoshimura udstødning hos mcmaster i skanderborg til 1000kr (han er gået konkurs) der er desvær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2009
Visninger:
891
Service intervaller? Jeg kom bare til at tænke på hvornår jeg skal til service næste gang. Har fået 1000km, men kan ikke se i manualen nogle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2009
Visninger:
942
Prisstigning på Ninja 250R En god nyhed for os der HAR købt vores Kawasaki Ninja 250R. Den skulle efter sigende stige til 60.000 kr allerede i år ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
550
Nummerplade holder. Snakkede med min forhandler i går, der kommer muligvis en nummerpladeholder fra Exil om en måned eller to, og et andet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2009
Visninger:
676

Annonce