Forum kategorier

Ural-Dnepr-Bmw.

Ural-Dnepr-Bmw.

Medlemmer: 65
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Mt 10 - hakker en del Vi har købt en mt 10- kørte fint da vi prøvekørte den men efter at have kørt omkring 150 km nu er den begyndt at hakke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2013
Visninger:
661
tændning Hey. ville lige høre om der er nogle af jer der køre med double tændspole uden rotorhus og hvordan det er koblet sam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2013
Visninger:
1.414
Dnepr mt 10 Hej Vi skal se på ovenstående - årg 1981, står umiddelbart ganske pæn. Er der noget man bør være særligt opmærksom på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2013
Visninger:
1.071
M så var jeg ude i værkstedet og se lidt til dnepren den er jo leveret med en krøllet sidevognsskærm,den er snoet lidt l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2013
Visninger:
490
Passager Jeg kommer ikke til at kunne køre selv i år, armen er helt tosset. Er der nogen der skal til Gråsten eller Smedeløbet o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2013
Visninger:
720
Skæve fælge Hej.. Jeg er ny i russer verdenen, og er lige blevet optaget her i gruppen. Jeg har købt mig et meget meget fin eksem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2013
Visninger:
2.157
Fotoalbum af renovering M72. Moin Folkens, Jeg har lige hentet plader til Russeren, og i den anledning, har jeg oprettet et album af projektet. J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2013
Visninger:
836
må man? synes lige den skulle vises her: http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/mc/124338-chang_jiang_cj_750_m1m
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2013
Visninger:
1.271
Dæk str. Har nu været ude at afmontere de sidste dæk og skal vel have købt nogle nye men når der nu står :3,75-19 ,hvad betyder ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2013
Visninger:
2.095
En uventet fridag Jeg var på arbejde i dag men kunde ikke rigtig komme til det jeg var kørt efter, så var det jo jeg fik en ekstra fridag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2013
Visninger:
999
Sælger vi vores MC'er for billigt? Jeg har lige set en meget flot K750, næsten lige så flot som min :), til salg på veteranposten. Han vil have 35.000 for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2012
Visninger:
3.472
Ringende Topstykke- Epilog. Moin Folkens. Jeg havde været svært spændt på at høre, hvad Flemming kunne konkludere ved den omtalte mislyd fra høj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2012
Visninger:
1.528
Hvilken model Jeg kigger efter en Ural eller Dnepr, men ved ikke hvilken en jeg vil gå efter. Jeg ønsker mig en cykel der både kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2012
Visninger:
2.273
Sidevognstræf under broen (Farø broen) Jeg vil godt reklamere lidt for Dansk Sidevogns Klub's træf den 19-21 oktober under Farøbroen. Medlemmerne af DSK er no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2012
Visninger:
665
Ringende Topstykke? Moin Folkens. For at starte ved begyndelsen, så hentede jeg min gamle Ural hos vores orakel ,Flemming, i Ølgod på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2012
Visninger:
1.192
Ny i gruppen Hey folkens Vil lige bruge et par minutter på at hilse pænt og præsentere mig selv.Jeg er 31 år gammel og bor på Als...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2012
Visninger:
848
anhænger hey er der nogle her der kender til regler om op/ombyg af anhænger til mc da jeg går og leger med iden om at lave en se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2012
Visninger:
1.012
den går ud har det problem at den skal tippes før opstart det plejer den ikke og når den har stået og gået et stykke tid går den b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2012
Visninger:
992
Undertryk i tank K750 Jeg plages af undertryk i tanken når jeg kører, i en grad så tankdækslet bare ligger løst på. Det er værst lige efter j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2012
Visninger:
1.079
moment hey er der nogle der ved hvad moment topstykker skal spændes med ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2012
Visninger:
1.078

Annonce