Forum kategorier

Allroaders

Allroaders

Medlemmer: 26
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Import fra Tyskland Hejsa Er der nogen med erfaring eller viden omkring import af en Africa twin eller lign. fra Tyskland. Der er jo ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2012
Visninger:
1.953
Africa twin..... motor nogen der har eller kender noger der har monteret anden/størrem motor på en AT ?? hører gerne om det mvh. jesper... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2012
Visninger:
989
africa twin Hejsa Så fik jeg min AT og glæder mig til den nye sæson.. Nogen der ved hvor jeg kan finde lidt hjælp til min tr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2011
Visninger:
998
Åbenthus Rydberg 25-26. april. Husk det er her i weekenden der er åbent hus ved Rydberg i Aidt ved Thorsø. Vi er nogle stykker der kører derud fra ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2009
Visninger:
1.217
Moesgård Sæsonstart d 11. april. Så er der en månede til vi skal mødes og få sparket sæsonen igang, til solskin og smil! D.11 APRIL KL 12.00 Moesgaar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2009
Visninger:
779
Ssæonstart & Mols Bjerge. Hej i gruppen! Den 11. april har vi sæsonstart hernede i Århus ved Moesgård Strand. Det kunne være fedt at se lidt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2009
Visninger:
907
Tripmaster på AT RD07 Hej Folkens! Er der nogle af AT kørene herinde der erfaringer med at bruge tripmasteren som speedometer? Jeg har læ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
606
Præsentation af kører og maskine Hej alle! Synes lige vi skal ligge ud med og præsentere os selv. Skrive lidt om hvem vi er etc. På sigt kunne vi j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
790

Annonce