Forum kategorier

Århus Senior MC gruppe

Århus Senior MC gruppe

Medlemmer: 7
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Gl.Estrup på tirsdag 14/7 Hej i dette nye forum. Hvem vil med en tur til Gl.Estrup tirsdag den 14. juli med afgang kl. 18.30 fra Hydro tanken på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2009
Visninger:
476
Tur søndag d. 12/7 Jeg kører til træf/kaffemøde i Jels i morgen søndag. Hvis der er nogen, der vil med, laver jeg tur fra Trige Kirke kl. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2009
Visninger:
484
søndag den 25/7 Er der nogen, som har lyst til en tur et par timer på søndag. Vejret tegner perfekt
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
344
Kalø tirsdag den 18/8 Er der stemning for en lille aftentur til Kalø tirsdag aften, eller måske til et andet sted
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
685
Der er ikke ret megen gang i senior gr Mange kigger ind, men ingen svarer. Er ideen om en senior Århus Gruppe dødfødt ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
516
Skidt år Det har mildelst talt været et skidt år for denne gruppe. Dette er vist årets første indlæg. Der gik vist lidt for mege...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2010
Visninger:
386
Årets sidste tur? Det ser ud til at blive kørevejr i morgen. Jeg laver derfor en god lang tur vest på ad de små veje. Vi starter fra Trig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2010
Visninger:
1.362
Tur i dag søndag Hej Vi må se at få gang i senior gruppen igen. Jeg laver derfor en tur i eftermiddag med afgang fra Trige kirke kl. 15...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2011
Visninger:
648

Annonce