Forum kategorier

K&QMCF

K&QMCF

Medlemmer: 14
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Ny stil. Nu hvor klubben har nået en passende størrelse, har jeg besluttet at gøre den offentlig, for ligesom at markere os i la...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
543
Veste På bestyrelsens første og ekstremt uofficelle og dybt useriøse møde, blev det besluttet at vi vil køre med vest og med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
1.300
ponor på mcg hey jeg kan som medLEM i Kings and Queers ikke klare at se den slags blufærdighedskrænkelse(RED. slatten røv) http...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
595
Rygmærke. Vores højt ærede medlem og nyligt udnævnte über-butt-plugg master Lasse S aka. Sylen, har kreeret dette fine rygmærke, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
715
Bar hopping Hey der er nogle der tager med mc fuckhovederne på lørdag efter det der tøsepige kørsel med kevin rund til alle de s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
618
så er det nu!!!! Så for helvede, nu er det på tide at i tager jer sammen, sådan en flok ynkelige læderbøsser. Der er indkaldt til stormø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
1.086
Ganske alvorligt. Det lader til at vores festlige gruppe, har trådt nogle mennesker over tæerne, desværre. Jeg er iløbet af dagen blev...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
1.556
Den virkelige mastermind Manden bag den ulmende bandekrig, og bad standings mod alle os queers.... ja hvem er han? noget kunne tyde på at det i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2009
Visninger:
741
Heine T, den syge stodder! :-D Heine T er til rullefest med Kings & Queers. Lur mig om han ikke har fået sig en bette vest på! http://www.motorcy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
666
Udfordringer hvad dan går det inlig med jers Udfordringer fra heine T.... ps min ktm ligger sku lunt i svinget Mvh Kings and ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2009
Visninger:
495
Come boys and girls Det er i aften det skal fejres at nogen er kommet ind på uni, der er dømt døds tømrermænd :P Hvem er med mig?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2009
Visninger:
538
Udfordring.. Så er det afgjort.. Jeg vandt "kun" med 94 imod 6 % over Heine.. Hvad med jer andre?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
620
Heine er sur på mig startede med en lav stemme på min cykel. men jeg synes han knallert er så fed. så han fik da en ekstra høj af mig :D og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2009
Visninger:
580
Ny veninde hjelm til Banden http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=60797
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
594
Bestyrelsmøde i aften. Så er der indkaldt til Kings and Queers MCF bestyrelses møde i aften på Hunters Pub, der ligger oppe i toppen af jægerg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
614
Velkosmt Hopping Hey Hoveder. jeg kommer jo hjem her den 18.(red. fra kloster) og jeg trænger til ARNBITTER og TOP.. så hvem er fris...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2009
Visninger:
534
så er det tid til arnbitter trosdag eller fredag hvem er frisk
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2010
Visninger:
475

Annonce