Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Gt5 Er der nogen af jer der stadig spiller..? L_hallager@hotmail.com tror jeg min bruger er. :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2013
Visninger:
796
battlefield 3 hmm jeg har lånt spillet af min bror, men hvorfor dur den code ikke som er med spillet så jeg kan spille online...?? hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
645
GT 5 hvorfor kan jeg ikke selv kører bilerne i licens??? synes det er mærkeligt hvordan kommer jeg i gang??
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2012
Visninger:
571
assignments er begyndt at spille bf3 men kan ikke hitte ud af at få famas kan ikke komme i best friend forever er der nogen der ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2011
Visninger:
454
mus eller pad til firstperson shooter Først og fremmest, jeg bruger sony controleren. Dette er bare for at høre hvad i andre bruger til spil som BF3 eller CO...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2011
Visninger:
755
Battlefield 3 Mojn. Til dem af jer som spiller bf3, add mig så vi kan få lavet nogle squads ;) Mikkellee Mvh. Ph
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2011
Visninger:
613
Gt5 fedt hurtigst bil.? så er jeg lige kommet ind i gt5 verdenen og fuck det er nu et fedt spil, lækre biler og lækker grafik, I gamle dage k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2011
Visninger:
1.039
login fejl Nu er der snart gået 1 ugen hvor jeg ikke kan logge ind.. Hvad fan sker der man.. Har flere kammerater som sagtens kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2011
Visninger:
917
nye spil ! Nogen af jer der har set/prøvet Homefront Crysis 2 Hvis ja, kan du/i så ikke give bare en lille anmeldese må...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2011
Visninger:
778
En der kan låne mig Et par biler til extreme serien.. En F1 Og nogle af de race car man skal bruge? Mit navn er mortenc
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2011
Visninger:
675
GT5 Endurance oil change Hey hey Jeg er nu 6,5 time inde i le mans, men nu er min olielampe begyndt at lyse... Kan jeg køre de sidste 17,5 time...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2011
Visninger:
892
A4DTM og Lancia S4 gruppe B Rally Hejsa Da jeg har 2 af hver ovennævnte biler med 0 km på spedo, så vil jeg gerne bytte dem med en af de andre DTM bil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2011
Visninger:
597
Nye venner GT5 Hejsa Da jeg ikke har mange venner der spiller GT5, så vil jeg da meget gerne have nogle herinde fra som deler samme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
779
Online Race... Nogen her der er klar på noget online racing imod hinanden?? evt. lørdag aften?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2011
Visninger:
674
Tips og ideer Gt5 Sad og stenede lidt på det dersens internet, hvor jeg faldt over et forum, hvor der var noget skriveri om, at man skull...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2011
Visninger:
667
Gt5: seasonel events Goddag Rapand Og Christian ( :D ) plus de andre som af og til skriver hehe Så lige de ikke har opdateret listen med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2011
Visninger:
505
Championship kontra enkeltløb Vidste sku ikke lige hvordan overskriften skulle lyde. Spørgsmålet går på om jeg stadig ville få en præmie bil hvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2011
Visninger:
444
Gt5 pit strategy Hvordan skal den forståes? jeg tog det første endurance løb i b-spec og satte den til 30%, hvilket måtte være ca hver 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2011
Visninger:
731
GT5 Biler jeg gerne vil låne / låne ud Her kan i skrive hvis i står og mangler en bil eller har biler som i gerne vil låne ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2011
Visninger:
807
g 25 eller g 27 hva skal jeg have er et logitech g 27 lige så godt som 25??? eller skal jeg bare finde et brugt et g 25 eller købe n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2011
Visninger:
599

Annonce