Forum kategorier

BLå STUE MC

BLå STUE MC

Medlemmer: 10
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Velkommen Hej søde medlemmer. Velkommen til den nye motorcykel klub, BLåSTUE MC. Vi kører videre i samme stil og samme ånd :D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2010
Visninger:
1.195
Forslag til arrangementer Synes godt vi allerede nu kunne komme op med nogle forslag til den nye sæsons arrangementer. fx vil jeg være frisk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2010
Visninger:
589
Hjemmeside Jeg har lavet en hjemmeside til os. Kom gerne med inputs og rettelser. Jeg har oprettet et sted vi kan uploade fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2010
Visninger:
1.053
Peter: hahaha... Fandt lige et billede af dig for ca 5 år siden. Du var med til Sølvbryllup ved de gamle. Et Par billede med m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2010
Visninger:
394
Forever 2 Wheels H3Ll0W, Skal vi fylde en bil til Forever 2 Wheels. Custom bikes, Trial show, freestyle og en masse butikker. Det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2010
Visninger:
1.255
Tryk på trøje Hvem vil have en? Sort Hættetrøje med Logo bag på. Koster ca 200,- Tshirt ca 100 Jeg skriver mig på til begge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2010
Visninger:
667
poders nye motard poders drømme motard med med tilsvarende dragt... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13236
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2010
Visninger:
359
Lir eller thansen gøjl hey boys.. overvejer lidt disse håndtag til Håndaen ... men kan ikke rigtig bestemme mig for om de ville passe til e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
571
Faist snart? Hey gutter. Når vi ikke kan komme ud og kører til d. 1 marts, kan vi jo eventuelt drikke op til weekenden. altså den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
557
Nyt medlem - Demokrati, næsten :) Hej hej. Vi skal lige stemme om optagelse af et nyt medlem, selvom det egentlig kun er præzi og vice der har noget a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
723
Jaaaa deeet duer bar ! Det skider jeg på. verdens fedeste sang. Den satte gang i den rigtige gode fest igår, med michael som danser. Billy ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
441
Fast køre dag? Er der stemning for det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
476
Årets første fællestur <3 - hvem siger vi behøver at vente til torsdag med årets første tur:D? - jeg er frisk nu :P - nogen der er friske på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
963
Fisketur i Bækhuse i morgen Lørdag Hey fellows :P! Den kære Vice fik den geniale idé, at vi kunne tage på fisketur i morgen lørdag. - Hvem kunne være fris...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2010
Visninger:
530
Billeder + film fra vores fisketur Så er der lagt billeder og film ind fra vores fisketur. :) :) Billeder: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2010
Visninger:
567
Låg til bremsebeholder mm. Dichael !!! Link !
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
556
Søren På sin cykel :P http://sfast.dk/gif/motorcykler/motobaby.gif
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2010
Visninger:
504
Lørdag Hvem er frisk på at tage en tur ind til Carstens Lørdag, og få en pølle og kigge nogle tilbud igennem ? :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2010
Visninger:
548
Motorcyklist slået ihjel .... En af jer der ved noget om en motorcyklist der er blevet slået ihjel mellem newl og outrup her omkring halv fem, fem ??...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2010
Visninger:
573
Kessler VS Froch @ Lørdag Hello, Jeg har et par pladser ledige herude ved mig. pt. er vi Lars, Klaus og jeg. Vi starter kl 18.30 med Spe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2010
Visninger:
1.372

Annonce