Forum kategorier

Virago Owner  DK

Virago Owner DK

Medlemmer: 35
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Yamaha xv 920 TCI - Lånes! Jeg står og vil fejlfinde nogle problemer jeg har med min Virago og mistænker TCI'en, men vi være helt sikker på at det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2013
Visninger:
1.292
brug for hjælp.. Jeg skal sælge min MC... Men der er nogle tekniske ting, som jeg har brug for hjllp til. Vil sætte en annonce op i d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2011
Visninger:
1.550
Fyns MC Festival ! Så er det snart ved at være lige før at det går løs i Tusindårsskoven (Odense) fra torsdag d. 19/8 - Søndag d. 22/8 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2010
Visninger:
781
Tanktaske til viragoen Hej, hej.. Jeg har tænkt på at få fat i en tanktaske til min virago - en, som jeg kan lægge gps'en i, da der ikke er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
1.071
hjælp.... ;0] :D Ja... jeg er temmelig ny på området... men vil gerne have noget mere viden om min MCs dele. Jeg har købt en m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2010
Visninger:
814
Klubløs til træf :0) Jeg forsøger at opstarte en samkørsels-gruppe til de forskellige træf. Det kan være super svært at få koordineret no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2010
Visninger:
1.361
En go' dag på ryggen af "Dyret" !!! Så kom der lidt nye billeder på af Viggo'rago'en ! http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=33547&ipc=...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
951
Velkommen til alle nye her på gruppen Syntes lige der manglede en gruppe for Virago'erne i DK ! Har førhen selv haft stor glæde af andre grupper ! Jeg håbe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
967

Annonce