Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Jeg har sgu lavet en god forretning Jeg tror sgu, at jeg har lavet en god forretning. Pludselig igår aftes dukkede det helt store Makita akkusæt op på ...
Off Topic
Oprettet:
12. feb 2017
Visninger:
1.359
Blå Bosch, Håndværker erfaring!? Hey, dette ligger lidt udenfor MC området og så alligevel ikke, men blev placeret i Off Topic, just in case! Søgte e...
Off Topic
Oprettet:
31. aug 2016
Visninger:
4.854
Eftersøgning ZX9R hvid m/ blå stafferinger .. Tilbage i 2010 var jeg kommet ud i nogle problemer grundet alvorlig sygdom det gjorde at jeg kom ud i store økonomiske ...
Off Topic
Oprettet:
24. sep 2015
Visninger:
901
Hmm. så er den vist slået total skid i låget . Hmm. man bliver sgu helt bekymret over den gås . mvh http://www.bt.dk/danmark/se-videoen-der-gaar-lige-i-lat...
Off Topic
Oprettet:
2. jan 2015
Visninger:
1.040
Påske træf!!! Så er bakke åbning slut og vi kan nu se frem til den næste store træf! Vi forventer at have super godt vejr og derfor k...
Off Topic
Oprettet:
27. mar 2014
Visninger:
979
Hvad ovepå tagpap? Vi har et hus der ligger på en skrå grund, det er 2 etager set fra gaden, men 3 etager set fra (den satans) have. Det b...
Off Topic
Oprettet:
10. sep 2013
Visninger:
8.917
Imod staten kæmper alle forgæves Og herren talte til Noah og sagde: - Om seks måneder vil jeg lade det regne, indtil hele jorden er oversvømmet med ...
Off Topic
Oprettet:
14. jan 2013
Visninger:
839
Luxus problem. Hjælp! Jeg står og skal til gallafest på mit gymnasium her om en to måneders tid. Traditionen er, at tøserne går alt for meget...
Off Topic
Oprettet:
24. apr 2012
Visninger:
1.568
Store problemer Ja jeg ved godt den er gammel, men her er virkelig en fyr med store problemer Til Pantefogeden Vedr.: svar på D...
Off Topic
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
1.292
afbrændt lyskontakt vento/G3 jeg har nogle store problemer med min bil....... og jeg tænder snart en tændstik og smider ind i kabinen men sagen er ...
Off Topic
Oprettet:
16. dec 2011
Visninger:
424
DR 1 i aften vedr. svineproduktion. Hej med jer. Nu ved jeg ikke hvor mange bønder der er her på galleriet eller om der er nogen der ellers har med land...
Off Topic
Oprettet:
26. okt 2010
Visninger:
1.773
Fugt i vindueskarm. Hejsa Jeg ville lige høre om i har nogle råd. Vi bøvler med kondens/fugt på vinduerne og i vindueskarmen i vores...
Off Topic
Oprettet:
10. jan 2010
Visninger:
13.229
Afmontering af radiatorventil mrk. TA Hej. Når nu vi har godt gang i offtopic-emnerne, kunne jeg da godt lige tænke mig at spørge om noget... Jeg skal ...
Off Topic
Oprettet:
5. jan 2010
Visninger:
11.447
Hvordan man IKKE skal vokse dåsen *GG* Tyv stjålet fra de andre gallerier, men I skal bestemt ikke snydes for denne super gode fortælling. ;-)) Min aften...
Off Topic
Oprettet:
28. dec 2009
Visninger:
3.485
32 Små Griner 1) Det sker, at den, man gifter sig med, er den forkerte, at det bare er synsbedrag. Men så kan man bare skille sig ...
Off Topic
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
1.120
iTunes, pc vil ikke vise iTunes Store Hej med jer. Kones arbejdspc (bæbar) kan ikke vise iTunes Store korrekt og vil derfor høre om I kan hjælpe os videre. ...
Off Topic
Oprettet:
21. okt 2009
Visninger:
264
Hjælp - IP Telefoni Hey. Håber der en én som kan hjælpe! Jeg har lidt problemer med noget ip telefoni, og har mistanke om at det måske e...
Off Topic
Oprettet:
25. sep 2009
Visninger:
407
Spørgsmål til murer / Tømrer Hej Håber der er en der kan hjælpe og lidt :) Vi har lige købt et hus, hvor indervæggene er lavet af gasbeton der...
Off Topic
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
8.914
PC Problemer... Hej min PC driller mig utolig meget... Den er vandvittig langsom, altså som i nogle gange tager det 40 min at tænde de...
Off Topic
Oprettet:
11. jun 2009
Visninger:
507
Ha ha ha...hårfjerning - ADVARSEL ;-P - Fik lige denne tilsendt ;-D Du bliver lige nødt til at læse denne her... ...
Off Topic
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
2.274

Annonce