Forum kategorier

Game Gruppen alle former for spil

Game Gruppen alle former for spil

Medlemmer: 47
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Tip til BF4 Hardline & Fraps Til dem der gamer BF4 Hardline :) Fraps og DXtory virker jo ikke standart i BF4 Hardline.. i hvert fald ikke hos ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2015
Visninger:
734
Av Black flag Er der nogle som spiller ac Black flag som kan fortælle mig hvordan og hvor jeg får de tegninger til at opgradere mit s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2014
Visninger:
507
BF4 kople flere skærme sammen Er der nogle der kan forklare hvad der skal til for at koble fx 3 skærme til BF4 så de virker som en stor skærm. nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2014
Visninger:
453
win 8 vs win8,1 jeg har haft mange problemer med bla BF3 og BF4 efter jeg opgraderet min win 8 til win 8,1 . om det så er en tilfældi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2014
Visninger:
632
BF4 problemer Det smider mig af med der er problemer i PnkBstrA.exe kan se jeg skal i fierwall og rette den til, men det kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2014
Visninger:
719
Testdrive Unlimited 2 Kom lige i tanke om dette spil i dag! Alle jer der savner at cruise rundt og bare slappe af sådan, der er det her spil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2013
Visninger:
458
så er den gal igen med BF4 Efter BF4 har fortaget er opdatering af sig selv , så kan hverken BF3 eller BF4 starte op, start siden kommer fint fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. dec 2013
Visninger:
573
Motogp 13(spil) Deler lige info med jer gutter herinde også! Det koster pt 120kroner på Steam Lidt screenshots fra spillet: http...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2013
Visninger:
689
BF4 Har i købt?? Find mig "HuntedByNinjas" :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2013
Visninger:
833
Swat 4 Er der nogle der ligger inde med det spil... og gerne vil sælge det.. mvh
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2013
Visninger:
553
så var man lige heldig :D jeg vandt idag en 20.000 kr gamer fra komplett i deres bf4 pre-order konkurence heheheh det tog lidt tid at komme ned p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2013
Visninger:
1.389
Er du i clan?? ellers kig forbi www.Clan-gc.dk Mvh HuntedByNinjas
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2013
Visninger:
525
BF bad company 2 of line game... Air borne .. jeg er kommet der til hvor man er hoppet ud af flyet ,og skal skyde ham der holde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2013
Visninger:
387
Medal of Honor Warfigthter jeg sidder fast i et level.. hvor jeg skal finde et våben.. det hedder..Bump in the Night.. skal forbi to gutter ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2013
Visninger:
768
har lige spillet lidt BF 3 og den skriver dette..... det er længe siden jeg har spillet det spil.. er det noget opdatering vi er ude i .. eller.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2013
Visninger:
705
Battlefield 3 Close Quarters Hvis i ikk har CQ exspansionen til bf3 så kan man få den gratis nu bare læs under dette link http://www.eteknix.com...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2013
Visninger:
483
Bf3 ansøg mig :-) Hej tænkte om der ikke er nogen der vil ansøge mig l_hallager eller også er det (DK)l_hallager. ;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2013
Visninger:
483
Endgame BF3 virker ikke Min BF3 premium vil ikke andet end at connecte , og så står den ellers bare der, og der sker intet. Hvad er problemet,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2013
Visninger:
547
Cross spil til PS3 Hej folkens. Jeg har helt fået lyst til at købe mig et cross spil som jeg kan spille på min PS3. Jeg ved ikke om ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2013
Visninger:
1.790
hvad betyder dette.. og hvordan fixer jeg det.. når jeg skal igang og har valgt en bane, og begynder at loade.. så går der ca 15 sek så skriver den det her.. hvordan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2013
Visninger:
1.139

Annonce