Forum kategorier

Custom chopper bikes

Custom chopper bikes

Medlemmer: 47
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Link http://www.thunderstruckcustombikes.com/
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2011
Visninger:
1.010
Første tur i år Så fik jeg samlet alt på Wildstar'en, skiftet olie og bremsevædske og justeret alt op. Klar til første tur :o) Vi va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2011
Visninger:
968
Med risiko for frysning synes jeg lige at denne gruppe skal have muligheden for en seriøs CHOPPERside. Jeg er medlem på en amerikansk side for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2011
Visninger:
1.659
bmw i bytte for en chopper hey drenge har en ven som har en bmw e 36 coupe blå som han vil af med i bytte for en chopper , han har self lidt mønt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2011
Visninger:
1.047
Stoppet af strisserne Ja så blev jeg sgu stoppet af en MC betjent idag :-) Han ville se kørekort og begyndte bagefter at kigge på cyklen. Han...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2011
Visninger:
2.933
vil i også vise vejen til færdig ombyg så smid et link her i tråden til foto album Her kommer mit og der kommer billeder under vejs som den bliver samlet op....
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2011
Visninger:
631
Næsten færdig med projektet Tjek de nye billeder inde under fotoalbummet. De færdige billeder er omkring side 7. De er som sædvanligt smidt ind i r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2011
Visninger:
778
Suzuki'en Mojn de herrer Der kommer endnu et indlæg. Men synes det skulle postes alligevel Har fået oprettet projektet på min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2011
Visninger:
844
renovering næsten færdig her er så resultatet af minimum 150 timers arbejde men der mangler nye beslag til fremflytter og et par små ting men de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2011
Visninger:
1.271
blinklys modstand. Hey guys. Jeg købte nogle små fede diodeblinklys til min truder. Men når jeg har tilsluttet dem, lyser de bare svagt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2011
Visninger:
1.599
Åben Hus Er der nogen der skal med til Åben hus i Hobro Den 28-29 April ????
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2012
Visninger:
1.351
baghjuls aksel Jeg skal bruge en baghjulsaksel med dim: -ø20mm -Længde udv, svingarm 29.5cm Der er en Harley med HPU svingarm og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2013
Visninger:
471
Hupenverkleidung Suzuki VS 1400 Intr. Hej jeg har fået fat på sådan en fætter, men har ikke lige gennemskuet hvordan f..... den skal monteres så er der noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2018
Visninger:
970

Annonce