Forum kategorier

Pink Ladies!

Pink Ladies!

Medlemmer: 29
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Velkommen i Pink Ladies Hej mc-tøser :-) Hvor er det dejligt at se medlemmer allerede :-)) Vi er nu oppe på hele 3 medlemmer, dog heraf en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2011
Visninger:
1.146
Og så blev vi 5 :-) Hurra - nu er vi kommet ud over faregrænsen for at blive slettet som gruppe herinde! :-) Et stort VELKOMMEN til vore...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2011
Visninger:
1.335
Køredag! Hvad siger I til lørdag d. 18 juni? :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2011
Visninger:
702
Træf til fordel for kræftramte børn! Kalder alle Pink Ladies! Lørdag d. 18 afholdes der et træf til fordel for kræftramte børn. Det synes jeg helt sikker...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2011
Visninger:
1.258
Tre til træf Så kom dagen hvor gruppen skulle mødes for første gang. Bandit Biker Babe, Tina M samt jeg mødtes I.R.L. på Rigshospita...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
944
Køredag Hej Pink Ladies, Skal vi prøve at arrangere en køredag igen? Jeg trænger til at komme ud og lufte Suzukien :) Jeg er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2011
Visninger:
775
Hils vores nye medlem velkommen :-) Hej Pink Ladies! Jeg har været ude at headhunte lidt tøser, og nu har vi fået et medlem mere :-) Sig pænt goddag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2011
Visninger:
731
Og tag godt imod endnu et medlem :0) Lad os også lige give en varm velkomst til Bente, som er vores nyeste og pinkeste (mc'en ihvertfald) medlem :0) Vi e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2011
Visninger:
919
kørsel så liige at i skal mødes i morgen til en hyggelig tur..... er der plads til en mere?? (hvis det ik regner)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2011
Visninger:
1.312
Køredag lørdag d. 9 juli?? Kalder alle Pink Ladies :0) Hvordan er tilslutningen til en køretur på lørdag?? :0) Jeg var ude at trille en lill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2011
Visninger:
427
Sig pænt goddag til vores nye medlemmer! Så, de damer - nu vokser Pink Ladies! Sig pænt velkommen til Miss og Maja :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
1.047
Is på Langelinje Så har jeg kigget i vejrkuglen og det ser ud til at den bedste dag at køre tur til Langelinje er på tirsdag (12/7). Kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
832
Kørsel til Polterabend d. 30 juli Kalder kalder Pink Ladies! Lad os gøre det til em ekstragod oplevelse for tøserne på denne polterabend - I behøver i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2011
Visninger:
1.517
Køretur tirsdag d. 2 august Kalder alle Pink Ladies! Der er lavet en tråd om en køretur i morgen, tirsdag, kl. 19.00 Er I friske på at køre m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
627
Sig velkommen til Janne :0) Hey alle Pink Ladies, Sig pænt goddag til nyeste skud på stammen, Janne :0) Vi er glade for at du ville joine, og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2011
Visninger:
815
Køretur nu, lørdag eftermiddag?? Allo' Allo' - er der nogle fiske Quinder der er med på en køretur her i eftermiddag?? /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2011
Visninger:
575
Her er så stille :( Hvor er sommeren henne - øv! Tænkte dog på om vi ikke skulle forsøge alligevel. Torsdag aften, en lille tur til Langel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2011
Visninger:
1.582
Køretur søndag d. 21 august Hej Pink Ladies! Det er søndag og dejligt vejr - er der nogle der har planer om at trille en tur?? /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2011
Visninger:
976
SES VI ? Hallo alle Pink Ladies :o) Ses vi på Nørrebrogade til den tradiotionelle årlige Bakkelukning søndag den 28 august ? Je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2011
Visninger:
1.535
RØD FRONT eller BLÅ BLOK ? Guten heute leute :o) Skal i ud og sætte jeres kryds idag?? Min holdning er helt klar :o) Jeg stemmer PINK og LADY *...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2011
Visninger:
793

Annonce