Forum kategorier

Pink Ladies!

Pink Ladies!

Medlemmer: 29
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Nye medlemmer Hey Pink Ladies, For at vi kan vokse os store og stærke som gruppe, ville det være fedt at I også husker at hverve n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2012
Visninger:
870
Hvem vil have tørklæde med Pink Ladies? Hej tøser, Når vi nu snart begynder at køre mere sammen - og flere og flere af os - så synes jeg det kunne være fedt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2012
Visninger:
1.090
Velkommen til vores nye medlem Pink Ladies vokser, sig hjertelig velkommen til Kristiane! :0) /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2012
Visninger:
701
Reminder om udveksling af tlf.nr Laver lige en reminder om udveksling af tlf.nr. Nu er jeg jo velsignet med en mobil som kan skrive sms ud til en hel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2012
Visninger:
420
Hvem kan køre her søndag aften? Bare en lille tur - det er jo ikke sommer endnu... /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2012
Visninger:
880
Sig pænt goddag til en ny Pink Lady! Så er endnu en Lady rekrutteret ;0) Velkommen til Cecilie! /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2012
Visninger:
651
Hej de damer :D hey alle pink ladies .. Der skulle vel ikk være nogle af jer, der ved hvor jeg kan finde nogle fede mc sko? har set no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2012
Visninger:
1.987
Tur på torsdag Hej tøser, Jeg tillader mig lige at kopiere Jannes tekst fra anden gruppe: Vil høre om der er nogen der vil med o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
819
Velkommen til 2 nye ladies Velkommen til Sandra og Simone! Byd endelig ind med tråde om ture, udstyr eller alt muligt andet - jo mere aktivitet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
500
Vi har rundet 30 medlemmer! Kære Pink Ladies, Vi har nu rundet de 30 medlemmer - wohuuuuuu! :-) Og med denne milepæl tænkte jeg at det måske...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
531
Solen skinner lørdag aften... ...er der mon nogle der også har tænkt tanken om de skulle lufte dyret i aften? /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2012
Visninger:
534
MANDAG aften og solen skinner HIhihiih, hvem skal ud at køre i aften?? /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
459
Lørdagstur Hey tøser, Hvem har lyst til at tage "i byen med mig" lørdag aften? På mc altså :-D En dejlig svingtur i en skøn ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2012
Visninger:
572
Hils vore nye medlem velkommen Pænt goddag til Jeanette, vores nyeste medlem :0) Jeanette kører også med på pinseturen på mandag, hvor vi selvfølge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2012
Visninger:
802
Søndag d. 27. Polterabendkørsel Hey Ladies, For de morgenfriske er der polterabendkørsel i morgen, søndag d. 27. Vi er nogle stykker der mødes på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2012
Visninger:
931
SÅ er der fotos fra pinseturen! Se min profil - jeg har lavet en Pink Ladies folder :-D /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2012
Visninger:
563
Giv en stemme... ...til KyKlunken - så bliver jeg så glad :) Nu har han jo både fået vindskjold, potte og pink tankpad på :-P Jaja...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
553
Og Pink Ladies vokser, sig pænt goddag... ...til vores nyeste medlem Anne :0) VELKOMMEN TIL! /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2012
Visninger:
1.129
Pink Lady får dispensation Giv en varm velkomst til vores nyeste medlem som er blevet medlem via dispensation, hun bor nemlig ikke på Sjælland - m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2012
Visninger:
1.074
Hils på vores nye medlem Tulle! Velkomme til Tulle, Håber snart at møde dig IRL også :0) /BBB
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2012
Visninger:
745

Annonce