Forum kategorier

for os under de 50

for os under de 50

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
velkommen hold da op de ruller jo ind med nye medlemmer:O) hehehe nå men det her er jo meningen at det skal blive STORT det her:...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2011
Visninger:
762
ud i det blå nu har jeg jo meldt mig til her med det formål at komme ud at køre og det har jeg og en kammi så tængt os at gøre på m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2011
Visninger:
848
karoline søndag ? nogen der er friske på en søndagstur til karoline. vi er nogle stykker der køre fra shell i kolding kl 13 :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2011
Visninger:
1.086
Sidste sommerdag denne gang, ud at køre :) Hej Det ser ikke for godt ud med vejret de næste dage så vi er nogle stykker der kører fra Shell Haderslevvej i Koldin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2011
Visninger:
648
skal vi aldrig ud og kører eller hva????? er der ikke nogen der skal ud at kører inden regnen kommer i eftermiddag??
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2011
Visninger:
1.239
torsdagstur skovsøen i odense ? nogen der er friske på en fælles tur på torsdag til skovsøen i odense ved en 18.30 tiden på shell i kolding evt.. evt n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2011
Visninger:
583
Karoline søndag uge 30 er der nogen der skal med til Karoline på søndag hvis vejret holder og altså ikke det står ned i stænger??
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2011
Visninger:
613
skovsøen torsdag ? nogen der køre over til skovsøen imorgen i odense til en is. vejret skulle jo holde tørt :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2011
Visninger:
694
så kom der sgu plaader på ja, så fik den skallede kok og fruen her endelig plader på....så hermed åbner vi for ballet og byder velkommen til forå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
968
mc tur til fredericia havn søndag d 6maj hey de holder hyggetræf på den gamle havn i fredericia imorgen kl 12.30. tænkte vi kunne mødes kl 12 på shell haders...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2012
Visninger:
931

Annonce