Forum kategorier

Hygge-Ture / Frida´g

Hygge-Ture / Frida´g

Medlemmer: 5
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Tur til Touringcamp. Jeg planlægger at tage en tur til Touringcamp, på Djursland, i weekenden d. 2.-3.-4. august. Vi kan køre forbi Vejle fj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2013
Visninger:
507
Tur til Sverige :o) Husk at der er mulighed for endnu en Sverige-tur. :o) Sveriges-tur til ødegård, i Pinsen. ( 17. til 20. maj ) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2013
Visninger:
850
DK-Tur Jeg synes det kunne værre hyggeligt med en 3-4 dages tur her i DK. Altså en forlænget weekend. :o) Steder jeg gerne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2012
Visninger:
803
Tur til Linkøping Hvis der er nogen som er friske, så er der race i Linkøping, i Sverige næste weekend 3-5 august. Klubben som jeg er med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2012
Visninger:
810
Tur i påsken? Hvis i er friske kunne jeg godt tænke mig at komme ud og trille en tur i påsken. Håber René kan få Alpen køreklar inden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
310
fisketur i Sverige? Jeg overvejer om jeg skal bruge 2 dage i næste weekend på at tage til Sverige ( harasjømåla ) og fiske. Ville lige sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2011
Visninger:
1.269
Ud i det blå... Hvor skal vi køre hend og hvornår?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2011
Visninger:
412
Grillaften hos René René har snakket om at samle gutterne til grillaften, hvilken dag ville det passe jer og hvem skal tage hvad med?
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
304
Tur til Touringcamp Jeg tænkte på at det kunne være hyggeligt med en tur til touringcamp, som ligger midt på Djursland. Der er både mulighe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
594

Annonce