Forum kategorier

Danish StreetFighters

Danish StreetFighters

Medlemmer: 102
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Gsf swap Nogen der prøvet at skifte en 600gsf motor ud med en 1100gsxr motor?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2017
Visninger:
470
Digitalt speedometer Jeg har købt en digitalt speedometer til min gamle gsf men har kabel pt, nogen her inde der har prøvet så få sådan noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2016
Visninger:
743
Danish streetfighters på Facebook Hejsa knejter :) Til dem der skulle have lyst så har jeg oprettet en lignende gruppe på Facebook :) https://m.facebo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2016
Visninger:
437
Anden røv på gsf? Jeg vil rigtig gerne have en anden røv på min gamle gsf, men jeg ville også gerne undgå og skære i stellet. Kan det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2016
Visninger:
862
Yzf 750 streetfighterprojekt complete Hej alle fightere! Jeg vil lige gøre lidt reklame for mit nyligt færdiglavede streetfighterprojekt jeg har arbejdet på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2015
Visninger:
342
Lidt nye dele på min gamle gsxr 1100 Så fik jeg Cnc fræse broer, zx10r forgaffel og kaliber smidt på, samt gsxr k7 bagsvinger samt fælge for og bag, og bre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2015
Visninger:
854
Nye spændende projekter?? Halløj alle i streetfighter-nørder! Er der noget "vildt" eller nyt i støbeskeen hjemme hos jer for tiden som skal være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2015
Visninger:
988
Hvorfor Nu har jeg set en del forskellige tråde,ombygninger osv hvor det omhandler breder dæk. Hvorfor skal folk fare sådan op ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2014
Visninger:
1.392
min første mc/steetfigter Hej alle sammen:D nu er jeg kommet igangsat med mit projekt:) men er lidt i tvivle om hvad for et bagsvinger der kan ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2014
Visninger:
847
hjælp til at blive færdig. Hej har i noget input på hvad jeg mangler. Eller kunne gøre beder. For at blive helt færdi.
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2014
Visninger:
1.213
Lidt nyt inspiration :) Så er der lagt et par nye fotoalbum's op med inspirations pics i :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2014
Visninger:
415
Kølervæskebeholder Hej jeg er ny i gruppen og er for noget tid siden gået i gang med at bygge min gsxr om, det er min første cykel og førs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2014
Visninger:
762
Bredt bagdæk Gsxr Hey Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med at sætte et bredere bagdæk på en gsxr 750W årg93. Hvad er det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2014
Visninger:
1.720
første fighter Hej guys så lykkedes det at få en knallert i stald til mit første fighter projekt en zxr 400;-) har dog lige brug f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2014
Visninger:
572
Fighter ophug ! Hey folkens.. Skulle nogen mangle stumper og lidt inspiration til en fighter, så er jeg gået igang med at hugge min su...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2014
Visninger:
1.090
MC FARMERS 18/1 Syntes da lige jeg vil minde jer om der er fest ved MC FARMERS i morgen fra kl. 20.00 med alt det der hører til: live b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2014
Visninger:
801
Rabataftale hos AP Kabinedesign. Hej alle fighter byggere :) Jeg har i denne uge fået lavet en rabataftale med AP kabinedesign, så alle der er medlem at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2014
Visninger:
1.451
Projekt album med Gixxeren så er der smidt et lille album op med lidt pics fra projektet :) http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/stylingpr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2014
Visninger:
482
Sælge Streetfighter Hej.... Hvad er jeres erfaringer ang. salg af streetfighter? Tror i jeg vil få mere ud af at lave min cykel org. i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2013
Visninger:
1.125
nye karburatore hmm jeg tror det er på tide og få et sæt nye fladspjældskarburatore på min giiixer.. de er noget slidte. det er en 75...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2013
Visninger:
812

Annonce