{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Original forlygte gsf 1200n
  • #1   8. nov 2019 Hvis du er på Facebook skal du finde grupperne for Suzuki bandit. Der er mange som har lygter og andet til salg

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   8. nov 2019 Det er vel bare en 7 tommer lygte, som sidder på SV1000, Bandit 600N osv?

  • #3   8. nov 2019 Leder efter en original forlygte, da er lavet huller til samling af ledningsnet inde i lygten.
    Derudover, så har den originale lygteholder plads til blinklys og dobbelt horn, som jeg synes ser pænt ud.
    Det gør også at jeg ikke skal placere hornet et sært sted på stellet.
    Sidst så har jeg siddet og kigget på diverse lygter og holdere på nettet, og de virker enten til at være i dårlig kvalitet, lavet i plastik, ingen hul til ledningsnet eller bare for dyre i forhold til hvad det er..
    Vil derfor helst have en original lygte med originale beslag smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   8. nov 2019 Dem jeg nævner har også ledningsnet i lygten, så de huller er der. smiley

    Holderne kender jeg ikke forskellen på, men jeg ved med sikkerhed at en naked SV lygte og holdere, har blinkene siddende på siden.

    Horn beslaget burde være til at fikse.

    Det er ikke fordi du SKAL fravælge den originale - jeg smider kun lidt ideer ud hvis nu det ikke lykkes dig at finde en... smiley


  • #5   9. nov 2019 Ellers tror jeg en søgning på ebay giver masser af muligheder smiley

Kommentér på:
Original forlygte gsf 1200n

Annonce