{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

Lakering {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Er her en der kan eller kender en der kan og har stedet, grejet, sort lak (ikke mat), klar lak til lakering af tank, kåbe, sideskjolde, bagstykket og forskærm til en fornuftig pris ?
Jeg har slebet alt og er klar til at grunde, spartle og vådslibe, men har ikke gjordt det endnu da jeg har hørt at ikke alle lak typer og grunder/spartel går sammen.
Det der er blåt skal males.
Mvh. Poul

Kommentarer på:  Lakering
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #1   14. feb Hej Poul. Du kan købe en spartel i harald nyborg til 89 kr, det er den samme de bruger på auto lak firmaer. Mht grunder kan du få en fyller fra din lokale farvehandel som er beregnet til alle typer autolak. Den dækker også meget bedre, og er nem at slibe i. Brug korn 400, derefter korn 600, og slut 800. Så får du en rigtig fin overflade. Har du selv mod på at male så køb en spray med vifte dyse i sort, den er nem at male med. Og klarlak med vifte dyse. Brug en føntørrer imellem lagene. Ellers snak med din lokale auto lakker om en god pris, de har jo nok en kaffe kasse, hvis du forstår.......

• #2   14. feb Nu spørger jeg bare: skal den ikke afmonteres? Hvordan har du slebet delene, mens da sad på?

• #3   14. feb Hej Thomas.
    Det prøver jeg. Tak for tip.

• #4   14. feb Hej Steen.
    Alt er afmonteret og slebet derefter. Billedet er fra i sommers. Jeg skulle nok ha taget et billede af delene som de ser ud nu.

Kommentér på:
Lakering

x