{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Hvad er det? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.

Jeg er i gang med et cafe racer projekt. Jeg har lige skilt mc´en af og i den forbindelse faldt jeg over en mærkelig dims, jeg ikke ved hvad er.
Dimsen sidder under batteriet på min Honda cb 750 k7. Det er en plast beholder med 3 slanger på. En slange går til luftfiltret, en til ventildækslet og en går ikke til noget. Jeg har vedlagt et link til min profil, hvor der ligger et billede af dimsen.
Hvad er det, hvad bruget den til, kan den undværes, da jeg vil trimme alt overflødigt væk.

Håber i kan hjælpe.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5514


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det?
  • #1   13. jul 2009 Den ene kan være krumtap udluftning (samme som på min gamle cb400f), den der ikke går til noget kan være noget med afløb for dampe fra batteriet...ellers ved jeg ikke

  • #2   13. jul 2009
    Tror det er tilbage føring af olie dampe fra ventildæksel, der føres tilbage til indsugningen... Og så er den lille slange en vacuumslange til den lille "beholder" der er en vacuumstyret ventil, så motoren kun for oliedampene i tomgang.. Så den lille slange skal side på en studs på enten en karburator eller ihvertfald på indsugnings siden.


Kommentér på:
Hvad er det?

Annonce