608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

ZX 10 motor med opvarmede karbs ZX 10 motor med opvarmede karbs

jeg er ved at montere en ZX10 motor på min GPZ 1000. og jeg har motoren med karbs, og de har to rør til hver karb med kølevand således at de blvier varmet op.
det havde GPZ'eren ikke. hvad ville i gøre? tilslutte kølevandet eller lade det være så karbs'ene er uopvarmede.
opvarmet har helt sikkert den fordel at man ikke risikere is i karbs, men det er besværligere at lave kølesystemet med og varm indsugningsluft er lig med lavere effekt jo!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZX 10 motor med opvarmede karbs
  • #1   18. jan 2010 nej det vil jeg ikke mene det er, det er typisk noget der opstår når der er meget fugt i luften og tempreturen er omkring de der 5 til 7 grader

  • #3   18. jan 2010 det er fordi motoren er en canada model der køre de med det .
    drop det det er ikke nødvendigt.


  • #4   18. jan 2010 alle tiders, jeg ved at man kun får is hvis det er under 10 grtader og det gider jeg ikke køre i aligevel.
    så jeg dropper det bare.. det er også meget nemmere.

    jeg synes jeg læste i min haynes manual at det også var monteret på engelske modeller.. men jeg har ikke bogen her nu..


Kommentér på:
ZX 10 motor med opvarmede karbs

Annonce