CDI fejl eller ? CDI fejl eller ?
De herre
Har en DR800 som er utilpasset!
Der er ingen gnist...
Fik målt statoren og tallene så korrekte ud.
Målte begge tændspoler og deres værdier var på grænsen af det tilladte modstand, i henholdt til Suzukis specifikationer.
Nu til det sjove..
I følge diagrammet burde der gå 2 ledninger (blå/hvide) fra CDI'en til hver sin tændspole, men på cyklen kan jeg se
at den forrige ejer muligvis har lavet en ændring i form af at koble begge tændspoler til en ledning til CDI'en.
Den anden hænger frit.
I min verden betyder det, at der åbenbart har været problemer med det ene kredsløb, og så har man valgt at bruge den anden til begge tændspoler.
Vil det ikke overbelaste cdi'en og muligvis derfor skidtet (tændrørne) ikke gnister?
Håber at nogen kan hjælpe her inden jeg investerer nogle tusind kroner på en CDI og 2 tændspoler.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
CDI fejl eller ?