{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

A. J
A. J
Tilmeldt:
11. maj 2014
Følger: 4 Emner: 2 Svar: 13

Kawasaki ZX-6R 2002 Rasler Fra Kæden. {{forumTopicSubject}}

Hej MC venner. Her til aften var jeg ude og køre, og syntes lidt af min nye Ninja larmede mere fra motor/kæde end den normal plejer, specielt ved rigtig langsom kørsel i byen ved 1 gear. Da jeg så nåede hjem og lod den køre i tomgang syntes jeg virkelig at den larmede mere end hva jeg syntes er ok. Den var oppe på 85 grader mens det stod på. Slukkede den så og lod den stå og blive kold. Tændte den efter 20min og da var den på de 65 grader og der lød kæden som den plejer. Jeg ved godt at kæde og strammer kan være et problem på de kawasaki'er, men hva kan jeg gøre for at forebygge/hjælpe det her så motor'eren kommer til at lyde bedre.

Nogen her inde har skrevet om en APE Manuel kædestrammer, hvor kan jeg købe den og er der evt nogen herinde der kan hjælpe med at skifte den?

Håber i kan hjælpe da jeg er ny herinde og ved ikke vild meget om at skrue på MC motor.

Til Info er min ninja fra 2002, ZX-6R, kørt lidt over 60.000km, dog passet med fuld servicebog og kvittering.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kawasaki ZX-6R 2002 Rasler Fra Kæden.

Annonce