{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Oliefilter {{forumTopicSubject}}

Hej er lidt i vildrede skal bruge et KN oliefilter til en zx6r 636 fra 2003 nogle steder står der KN-303 og et andet sted KN-204

Kommentarer på:  Oliefilter
  • #2   13. jan Hvorfor ikke købe et originalt filtet?

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 2
    #4   14. jan Hi-flow har også sekskant på flere af deres filtre og de er rigtig go kvalitet.

• #6   14. jan VFR-folkene sværger til originale filtre, for så ved man hvad man får.
    Mange påstår hi-flow filtrene er bedre. Gad godt vide hvordan de ved det? Og er det nødvendig med noget der er bedre end det motorproducenten selv monterer?
    Det med at et andet filter er nemmere at afmontere kan jeg godt forstå og at det kan være grunden til man vælger det.

• #8   14. jan Både kn og hiflow er testet tilsvarende eller bedre end oem... Men de er jo heller ikke billigere..
    Sekskanten i enden gør skift til en leg. Og hullet til sikringstråd gør at næsten alle der kører race bruger disse produkter. Og vi kan vel uden den store diskussion blive enige om at det er på en racerbane det er aller vigtigst med et højt olieflow .. ikk ?

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 5 Følgere: 9 Svar: 1.379
    #9   15. jan Efter hvad jeg har læst engang er det Hiflow der laver KN filtrene, også pudsigt at de bruger samme nummer betegnelse feks, 303 og de fåes også med den samme hex/ møtrik

• Bo K
    Bo K Tilmeldt:
    okt 2017

Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 2
    #10   17. jan Jeg ville til enhver tid turde købe et HIFLO filter til cyklen..
    (så forresten at jeg havde stavet forkert, firmanavnet er uden W)

• #11   6. feb Nu i snakkede flov i filtrene gjorde jeg mig en opdagelse her den anden dag
    nemlig at mine yamaha'er bruger samme originale filtre da jeg
    Køre fz1("R1 blok") på vejen og R6 på banen

Så de to motoren yder jo Ca 30hk til forskel men tager jo ikke samme rmp men filteret kan jo self godt give rigeligt højt flov til begge

Kommentér på:
Oliefilter