{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Jeg skal ud og se en Cbr 600 f4 med f4i kåber - hvad tænker i? {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri. Jeg skal imorgen ud og se en Cbr f4 som er blevet “facelifted” til en f4i med komplet kåbe og to delt sæde. Nogen der ved om sådan nogle kåber passer over eller tror i der er lavet meget fusk? For det ser skide godt ud på billeder. Hvad skal jeg være obs. På? Speedometeret er stadigvæk det gamle

På forhånd tak ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal ud og se en Cbr 600 f4 med f4i kåber - hvad tænker i?
  • #1   17. apr 2018 De passer 100% og det er fuldt ud lovligt fordi det er originale Honda "skarringsdele".

    Der er sikkert nogen som vil sige det er en konstruktiv ændring men det siger de kun fordi de er misundelige *SSS* smiley

    Igen: Det er fuldt ud lovligt !!!


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   17. apr 2018 De passer 100% over på, så ingen is på koen der.

  • #3   17. apr 2018 Men kan godt ske den har fået ny kåbe/blevet faceliftet, fordi den har været i et uheld. Så kig grundigt efter skader på selve cyklen.
    Skrammer på styrender, kobling og bremse grep, motorskjolde, bagsvinger, bremsekaliber (for og bag), forgaffel (nederst) osv.
    Eventuelt stå bagved den og se om baghjul står lige midt under center af bagenden. smiley


  • #4   18. apr 2018 Tak for de hurtige svar smiley de originale kåber følger med og han skiftede fordi han syntes de var grimme i farven. Dog siger han at han ikke kunne få den til at gå ordenligt med det digitale spedometer så han satte det originale på igen. (Nogen der ved hvad det skyldtes?) fordi han har sagt jeg får det med også, ku være Mega fedt at få på

  • #5   19. apr 2018 F4i speedoen er forberedt til sprøjt og fi lampen er i overskud , tænker dog han må ha koblet omdr.tælleren ukorrekt da signalet til den kommer fra tændingen ... Hvis du vil sælge nogle F4i dele eller andet vil jeg mægtigt gerne/måske gi et fornuftigt bud

Kommentér på:
Jeg skal ud og se en Cbr 600 f4 med f4i kåber - hvad tænker i?

Annonce