{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke starte når den er varm
  • #1   8. jul 2018 Også selvom du gir ca 1/4 gas ?

  • #2   8. jul 2018 Ja den kan sket ikke starte før den bliver kold igen

  • #3   8. jul 2018 Jeg er næsten sikker på det "snøfte" ventilen, den hjælper med at starte.

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #4   8. jul 2018 Ventilerne står for stramme, så den ikke kan komprimere eller suge.

  • #6   8. jul 2018 #5 Enig, jeg ville så kalde det for ventilløfter, og der ser ud til mangle et kabel, men det er vel beskrevet ganske præcist i den manual som TS selvfølgeligt er i besiddelse af, sååå

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #7   8. jul 2018 Hvis det var den, ville den jo heller ikke kunne starte når den er kold,
    Det den gør, er at tage lidt kompression af lige før top,
    så medmindre at det er fordi han ikke kan træde kickstarteren ned,
    har det intet med den at gøre.


  • #8   8. jul 2018 Jeg kan sagtens trædde kick starten ned lige som når den er kold den vil bare ikke slå i gang, men vil det sige at jeg skal lave et håndtag til den der arm som jeg så kan rive ud i nær den er varm og skal startes

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #9   8. jul 2018 Den vil kun starte endnu dårligere hvis du tager kompression af den ved at bruge ventilløfteren,
    tjek om ikke dine ventiler står for stramme


  • #10   8. jul 2018 Konklusionen er hermed: ventilløfteren er lavet for sjov, sandsynligvis af et par pissefulde japanere der ville forvirre de dumme danskere! Og så er den ikke længere!

  • #11   8. jul 2018 Problemet er løst, jeg har lige sat et kabel på på armen og nu starten den første gang også når den er varm

  • #12   8. jul 2018 #11 Det er løgn, indrøm det smiley Du har jo fået at vide at det er dine ventiler der står for stramt smiley

  • #13   8. jul 2018 Tom hvad er det præcis jeg skal indrømme? Kunne ikke starte den før da den var varm, nu har jeg lavet et kabel til den der arm på topstykket og nu starte den nemt nær den er varm når jeg trækker i kablet i mens jeg træder på kickstsrteren.

    Jeg har ikke jursteret nogen ventiler, ved ikke engang hvordan man gør, men det kabel jeg har lavet det virker Tom!


  • #14   8. jul 2018 Har du læst din egen tråd igennem??? Ellers så prøv, og forstår du stadig intet, så spørg en voksen hvad "ironi" betyder smiley Det kunne jo være møntet på andre end dig, ikk da?

  • #15   8. jul 2018 Du skrev du, hvilket jeg tager som mig du skriver til, find et andet sted at leg Tom du for barnlig

    Tak for hjælpen i andre, så blev jeg lidt klogere på hvad det var for en arm


  • #17   8. jul 2018 #15 jeg beklager dybt og oprigtigt hvis du føler dig stødt, men glæder mig over at du (helt ved egen hjælp!!) fandt ud af hvad den "underlige arm" var, og at der måske skulle et kabel på! Og så siger man at ungdommen ikke kan se andet end sig selv, du er jo et glimrende eksempel på hvor kloge i er, så jeg klapper da bare kæften, jeg lover aldrig at råde dig igen, ok?? Men jeg forstår bare ikke hvorfor du spørger om råd, når nu du godt vidste det hele, er det en fælde for os ældre halvdemente, for så gik jeg da lige i den smiley
    God fornøjelse med din MC - jeg skal som sagt nok holde mig laaangt væk smiley


  • #18   8. jul 2018 Tom du er virkelig barnlig, den måde du skriver på sorry too say, jeg var nysgerrig på hvad armen var til, og det fik jeg svar på her inde fra de andre

Kommentér på:
Kan ikke starte når den er varm

Annonce