{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Honda VFR problem {{forumTopicSubject}}

Nævner ingen navne, men et Honda værksted i Roskilde kan ikke finde fejlen på min MC.

Det drejer sig om en Honda VFR 800 X Crossrunner fra 2015, dvs stadig med garanti (udløber 2020)

Det startede med usikre slingrende sving, som om man kørte på viskelæder, så fandt man ud af at bagstøddæmperen var defekt, fik monteret en ny u.b.

Dog afhjalp det ikke problemet. De får den ind igen og fortæller så efter en længere fejlsøgning, at de ikke kan komme videre før den har fået nye dæk. (Fordækket var monteret forrige sæson og havde kørt ca 8-9000 km, bagdækket er fra maj og havde kørt ca 2100 km)

Efter jeg hentede den i går, med nye dæk, var den usikre slingrende kørsel forsvundet til stor glæde, men følte alligevel at den ikke helt kørte som den plejede, men blev enig med mig selv om at jeg nok bare er paranoid.

Men efter en tur i dag, er jeg overbevist om at den ikke er god.

Det er lidt svært at forklare men det føles som om at den er usikker ved ligeudkørsel. Jo hurtigere man køre jo mere usikker føles den ved ligeudkørsel. Som om styret meget nemt kan komme ud af kontrol, ved de mindste vejbump eller lidt sidevind.
Der er intet i sving, selv ved 120 km/t der køre den som en drøm.

Er der nogen der har nogle erfaringer på dette område?

Skulle mene at et autoriseret værksted hurtigt kunne finde problemet? Eller hvad?

I øvrigt skal det lige siges at jeg næsten kun fået god service på det omtalte værksted.

Kommentarer på:  Honda VFR problem
Kommentér på:
Honda VFR problem