{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Upside down for"
Upside Down forgaffeler
Jeg går og tænker på at bygge en cafe racer (fordi 1 motorcykel er jo ikke nok). Så kigger jeg lidt på youtube og får lidt inspiration. Jeg kan se at der er en del der har skiftet forgaflen ud med en...
Jeg går og tænker på at bygge en cafe racer (fordi 1 motorcykel er jo ikke nok). Så kigger jeg lidt på youtube og får lidt inspiration. Jeg kan se at der er en del der har skiftet forgaflen ud med en...
Skrevet af: Lars V - 23. jan 2018
upside down forgaffel
Hej folkens jeg har en efterspørgsel på noget styling til min vs 700 har tænkt på at montere en upside down forgaffel (kan jeg overhovedet det?) eller skal jeg kigge efter noget helt andet og eventue...
Hej folkens jeg har en efterspørgsel på noget styling til min vs 700 har tænkt på at montere en upside down forgaffel (kan jeg overhovedet det?) eller skal jeg kigge efter noget helt andet og eventue...
Skrevet af: mike V - 4. apr 2017
upside down forgaffel
ville lige høre af om der ikke var som som kunne bruge min forgaffel fra gixxeren (gsxr 1100 fra 92).. det er KOMPLET, broer, fælg, bremser og kaliber prisen er god i forhold til hva du skulle gi...
ville lige høre af om der ikke var som som kunne bruge min forgaffel fra gixxeren (gsxr 1100 fra 92).. det er KOMPLET, broer, fælg, bremser og kaliber prisen er god i forhold til hva du skulle gi...
Skrevet af: .Madvig.hele det midtjydske og sønderjydske C - 7. okt 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring 750 kr.
- Ophængning af 3 lamper 600 kr.
- Rengøring 450 kr.
- Elektriker 1.500 kr.
- Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Upside down for gaffel