{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

wd40 ved uheld på K&n luftfilter {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har fornyelig købt en honda cx650e, som jeg har modificeret lidt, så den ser lidt sjovere ud. Da jeg overtog cyklen i efteråret kørte den fint. Cyklen har stået vinteren over hjemme i et uopvarmet skur. Den har været startet 2-3 gange og har kørt fint. Jeg har imidlertid sprøjtet hele cyklen godt og grundigt ind i wd40 for at hæmme rust og korrision og har i den forbindelse givetvis også fået sprøjtet en del på de K&N luftfiltre som er monteret på. Tanken har været fyldt op med benzin og har den har ikke stået mere end 3 måneder med det på.

For 2 dage siden kørte jeg en kort tur på cyklen - max 3 minutter. Den kørte fint. Dagen efter ville jeg så lige trille en lille tur i nabolaget igen i det gode vejr, men den har meget svært ved at starte og de par gange jeg får gang i den skal den have for at holde sig kørende - den går ud så snart jeg slipper gassen. Ved første opstartsforsøg knalder den fra udstødningen.

I dag tog jeg tændrørene ud - de var helt sorte. Jeg satte nye i og tømte karburatorerne for gammel benzin og rystede tanken grundigt, men den kan fortsat ikke starte og køre ordentligt.

Den eneste forklaring jeg umiddelbart kan finde -da jeg ikke har skruet på den - er at det kan være relateret til den heftige brug af wd40, som gør at den ikke kan trække vejret ordentligt.

Er der nogle herinde som måske kan hjælpe mig lidt? Kan jeg evt. tjekke om det er luftfiltrene inden jeg begynder at rense det - det ser rigtigt fint ud, men man kan jo heller ikke se wd40'en smiley

Eller kan det være noget helt andet jeg ikke har tænkt på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wd40 ved uheld på K&n luftfilter
Kommentér på:
wd40 ved uheld på K&n luftfilter

Annonce