{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Powerbank med indbygget solcelle
  • #1   11. jun 2019 Hm, hvor meget backup har du brug for, målt i Ah? Ville nok vælge en mærkevare med ½-1m2 solpanel, tror ikke på at fx den fra batteribyen.dk kan holden banken opladet.

    Pas på med wish.com, tjek i det mindste sælgers bedømmelse; der lader til at blive solgt meget skidt og møg der smiley


  • #2   11. jun 2019 Jeg har en med solcelle fra allroadadventures, det virker ikke en meter. Det tager over 1 uge at lade den op.
    Så jeg plejer at bruge powerbank når jeg IKKE kører og lade powerbank MENS jeg kører.


  • #3   11. jun 2019 Har en fra Siemens, det er meget meget begrænset hvad solen hjælpe til.
    Så vil sige køb hellere en ekstra almindelig powerbank ekstra.
    Det er en fis i en hornlygte med det begrænsede areal af celler.


  • #4   11. jun 2019 Jeg har en som den i midten men med 5 felter den kan lade en Samsung tablet op på en dag hvis solen skinner hele dagen .

  • #5   11. jun 2019 Solceller er kun hvis du planlægger tur i ødemarken i en måned. De virker HAT og når de endelig gør tager det en uge at lade en tlf. Jeg lader når jeg kører og har en backup powerbank til teltet når der skal ses youp.....far til fire på Bornholm smiley

  • #6   11. jun 2019 Der sker jo aldrig noget ved at have sådan en, men prøv lige ebay.de

  • #7   12. jun 2019 og lad dig ikke narre af flotte mAh opgivelser på ebay wish osv , købte en på et tidspunk der var opgivet til 8000mAh , syntes ikke den havde nok kapacitet (men fik aldrig målt faktisk kapacitet) , da batteriet så gav op splittede jeg skidtet for at se om man nemt kunne sætte et nyt batteri i studsede jeg lidt over størrelsen på det der sad der , ingen opgivelser på det men fysisk størrelse svarende til 1/3 af et "normalt ebay" 8000mAh smiley

Kommentér på:
Powerbank med indbygget solcelle

Annonce