{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Mz vil ikke tage fuld gas {{forumTopicSubject}}

Jeg har en mz etz 251 (to takt) den starter fint, går godt i tomgang, den hoster noget når den kører med jævn gas, og når den får fuld gas dør den, indtil jeg slipper håndtaget til halv gas igen.
Jeg har renset karburatoren, og prøvet at køre en tur uden luftfilter, men det er helt det samme, hvad er næste skridt jeg skal prøve.
Mvh Peter ??

Kommentarer på:  Mz vil ikke tage fuld gas
  • Magoo M
    Magoo M Tilmeldt:
    jan 2019

Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 83
    #1   10. jul Rolig nu.. en MZ er IKKE en racermaskine. Kun et Øst-tysk bunke af blik. smiley
    Spøg til side. Er du sikker på at alt er tæt dvs ingen utætheder mellem karburator og topstykke?
    Det kan være at karburatoren stadig er beskidt i kanalerne eller noget er slidt op.
    Hvis det ikke hjælper, så har jeg et nyt og ubrugt Jikov karburator til salg i DBA smiley

• #2   10. jul Check tændrør og platiner og eventuelt kondensator

• #3   10. jul sikkert falsk luft. se evt. på forum mz-klub.dk

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 16
    #4   11. jul Prøv et andet - eller nyt tændrør - har netop brugt en del tid på en anden MZ med samme problem og havde i første omgang ikke mistanke til det helt nye Bosch tændrør og brugte en del tid på andre løsningsmuligheder - men med et nyt Isolator tændrør, kørte den upåklageligt.

• #5   11. jul Ellers den berømte tur med åbnet tank dæksel, for at sikre at den Ikke laver vakuum i tanken

Kommentér på:
Mz vil ikke tage fuld gas