Leje, Koblingshus FZR1000 Leje, Koblingshus FZR1000
Jeg har nu hørt på min FZR 1000 lyde som en diesel i tilpas lang tid og tog mig de ti min det tager at skille koblingen ad. Fik at vide at jeg skulle prøve at file pladerne til, fordi den både kan finde på at rykke, file og skralde fra koblingssiden.
Godt. Jeg afmonterer alle koblingsplader og inden jeg gav mig til at file belægning osv af så prøvede jeg lige at starte mc op uden pladerne. Stadig støj.
Jeg pillede koblingsskålen af - stadig støj.
Jeg pillede dernæst den store tandkrans af hvorpå oliepumpe osv jo løber på og startede den kort og støjen var væk.
Jeg har nu lokaliseret at der er et leje mellem aksel mod gearkasse som sidder på aksel vha en bøsning. Et nåleleje og udover dette nåleleje kommer netop koblinshus osv osv.
Det nåleleje er vist udskiftningsværdigt da jeg kan mærke slup når koblingshus osv er monteret.
Kender I andre til det problem? Det er simpelthen det leje tandkransen fra motor og hele koblingen kører på.
Nu håber jeg sørme det kan skaffes inden weekenden - fordi jeg skulle jo gerne på Mosten.
MEN, hold kæft hvor er det lækkert at starte skidtet op uden at det skralder. Håber det også er væk når det nye leje kommer i.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Leje, Koblingshus FZR1000