{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Intercom shoei x spirit 3 {{forumTopicSubject}}

Hey gutter jeg håber jeg/vi kan hive lidt gode råd ang noget intercom i shoei x spirit 3 hjelme da vi er 4 gutter med samme hjelme der er træt af og råbe til hinanden i lys krydset??

Hvad skal vi vælge og passer alle systemer i racer hjelme tænker der måske ikke er så meget plads????

Vi skal ha noget der virker og ikke skal connectes hele tiden og prisen er ikke så vigtig mvh gutterne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intercom shoei x spirit 3
  • #1   25. mar 2020 Jeg har selv interphone edge. Interphone er producentnavnet og Edge er modellen. Ved ikke om Interphone er bedre eller dårligere end andre mærker. Jeg vil dog anbefale at man overvejer at købe en dyrere model, hvor selve kommunikationsenheden måske er lidt smartere og også kan tages af eller på efter behov (fordi den er forbundet med et stik og ikke en fast ledning). Højttalere og mikrofon er som regel fast indbygget i hjelmen med klæbepuder og ledningerne ført igennem og under polstringen. Fordelen ved en lukket hjelm er, at mikrofonen dér bliver klæbet fast lige foran munden. På åbne hjelme og flip up hjelme skal man bruge den mikrofontype, der sidder for enden af en fleksibel stang, og der kan man godt af og til få brug for at justere mikrofonplaceringen.
    Nogle typer hjelme er fra fabrikken forberedt til af få installeret kommunikationsudstyr - måske af et bestemt mærke, så det bør man lige tjekke.


  • #2   25. mar 2020 Tak for de gode råd Claus ??

    Vi har kigget lidt på det system her sena 30 k mvh

    https://www.thansen.dk/scooter-mc/motorcykel-og-mx/universaldele/bluetooth-intercom/sena-30k-bluetooth-double-2-pers/n-238969751/pn-238969745/


  • #3   25. mar 2020 Jeg har selv Sena (eller det er en n-com, men Sena OEM) til min søn og mig. Fungerer fint. 30 K er vist med "mesh" og vil nok være et godt valg i jeres situation med fire riders.

  • #4   25. mar 2020 Sena er sikkert et udmærket valg. Umiddelbart synes jeg, det ser lidt voldsomt ud med den "dims" der rager ned under hjelmkanten, selvom den er aftagelig. Inden et endeligt valg ville jeg lige google og søge på youtube for at få så meget info som muligt og muligvis andres erfaringer og reviews.

  • #5   25. mar 2020 (Lars) mesh lød nemlig super fedt og nemt ??

    Og Claus to af gutterne syntes det så stort og klodset ud så måske der er pænere alternativer og noget der ikke er så stort og klodset på markedet ??


  • #6   25. mar 2020 Da i er nogle stykker skal i vælge Interphone Tour. Det fungerer 100 %

  • #7   26. mar 2020 #5 Ja, jeg har ikke selv mesh på mine intercom, men udfra det, jeg ved om det, er det det, som I skal gå efter, når I nu er fire.

    Der er den Sena model, som I kigger på, og så har Cardo også noget PacTalk, som en af mine MC kompissar har og er meget glad for

    Jeg vil umiddelbart mene, at valget står mellem Sena eller Cardo.

    Vh, Lars.


  • #8   26. mar 2020 Tusind tak Lars det kigger vi videre på ????

  • #9   29. mar 2020 jeg køre også sena 30k og det fungere fantastisk nemt mht samtale og telefon samtaler... mht. musik har jeg været nød til at instalere andre højtalere... for der har sena godt nok sparet...;)

Kommentér på:
Intercom shoei x spirit 3

Annonce