{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Honda CB550 høje omdrejninger ved start og når koblingen er trukket. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Honda CB550 fra 1978. Total istandsat for et par år siden og ombygget til café racer. Hos værksted hver vinter. Jeg har ikke elv så meget erfaring med at skrue på den og motorcykelmekanik i det hele taget smiley

Min startprocedure er normalt ret simpel. Fuld choker 5-10 sekunder, og herefter holder jeg den relativt højt i omdrejninger i et minut eller to, hvorefter jeg kan slippe gashåndtaget og den holder sig selv i normal tomgang. Koblingen plejer at fungere udmærket, men dog være lidt stram.

Efter at have fået den klar til foråret begyndte den efter et par ture på følgende: den kører op i meget høje omdrejninger når jeg starter den og falder ikke ned igen, før jeg sætter den i gear og kører. Så snart jeg trækker koblingen for at skifte gear eller holde stille, kører den højt op i omdrejninger igen indtil jeg slipper koblingen. Når jeg kører trækker den nogle gange dårligt og ujævnt.

Input til hvad der er galt modtages meget gerne!

Tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CB550 høje omdrejninger ved start og når koblingen er trukket.
Kommentér på:
Honda CB550 høje omdrejninger ved start og når koblingen er trukket.

Annonce