{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

CB400F vil ikke holde tomgang og tage omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har fået en gammel Honda CB400F, som har stået stille i 14 år. Jeg har haft gang i den, men nu er den begyndt af være et problem barn.. Jeg er helt ny i den her hobby, så ved ikke meget endnu, og det eneste jeg kan tænke, er at jeg skal rense karburatoren igen? Ligger lige en video med, så i kan se problemet. I videoen får den fuld gas med chocker på smiley håber der er nogen der kan hjælpe!
PS. Den har fået powerfilter på, og er dysset om til 85 fra 75
Link til video: https://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse-mc/14071-video_til_forumoplaeg_


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CB400F vil ikke holde tomgang og tage omdrejninger
  • #1   28. maj 2020 På hvilken baggrund er den dysset op? Er det bare noget man har gætter sig frem til?
    På med luftfilterkasse og originalt filter, så du har et korrekt udgangspunkt at fejlsøge ud fra.


  • #2   28. maj 2020 Den er dysset om på grund af nye filtre, og den har gået fint med de nye filtre, men lige pludselig fik den besvær med at starte, og begyndte at opføre sig som i videoen..

  • #3   28. maj 2020 Har du også haft renset tanken, hane og slanger?

    Hvis ikke, så af med benzinhane og skyl tanken igennem og se også benzinhanen efter, at den fungere som den skal. Skift evt slangerne og filter nu du er i gang, på med frisk benzin


  • #4   28. maj 2020 Nej, det har jeg ikke! Så går jeg udfra, at jeg skal rense karburatoren igen også.. Men tak, jeg vil prøve!

  • #5   28. maj 2020 Ja det skal du, men start med karburatorene, er der den mindste smule møg eller snask så er det det hele der ska renses.

    Har selv prøvet lignende på en nyere mc.. det hjalp at få renset det hele igennem og har kørt upåklageligt siden.


Kommentér på:
CB400F vil ikke holde tomgang og tage omdrejninger

Annonce