{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Suzuki gsx 400 e/s gk53c {{forumTopicSubject}}

Hej, så er det galt med den " gamle " dame igen !
Når den bruges jævnligt så starter den som en mis, både kold og varm smiley
Men når den har stået ca 14 dage så starter den og dør med det samme >:(, og er p.... Svært at starte, benzinhanen er altid åben og den står i en tør garage.

Kommentarer på:  Suzuki gsx 400 e/s gk53c
  • #1   15. nov prøv at sætte hanen på pri næste gang den har stået et stykke tid , når den så starter sætter du den tilbage på on , pri "omgår" vacuumåbningen der er på on og res indstillingerne

• #2   15. nov Øøhhh hvad er pri indstilling???

• #3   15. nov Har fundet den smiley

• #4   26. nov Mc havde stået stille i ca 14 dage, satte benzin Hanen på PRI og motor startede 1 gang døede, og prøvede med det samme at starte motor og den sprang i gang og spandt som en mis smiley
    Takker mange gange for det gode råd smiley

• #5   26. nov fik måske ikke forklaret godtnok hvad PRI egentlig gør

din benzinhane er lavet sådan at der kun kan løbe benzin til karburatorene så længe motoren kører/tørner (vakuum fra indsugningen "åbner" for benzinen) når den står på ON eller RES , på PRI man kører man udenom vacuumsystemet og benzinen flower frit uden motoren behøver at køre/tørne
    funktionen er til hvis cyklen har stået længe uden at blive brugt eller har været kørt tør , så slipper man for at tømme batteriet for at fylde karburatorene

bare husk at sætte den tilbage på ON når den er startet

• #6   26. nov Jo jo !!
    Jeg har helt forstået virkemåden smiley
    Og da jeg fik den startet 2 gang !, satte
    Jeg benzin Hanen på on igen og motor kørte stadig fint smiley

Kommentér på:
Suzuki gsx 400 e/s gk53c

x