{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Død for strøm {{forumTopicSubject}}

Hej, søger blot input til min kommende fejlsøgning. Min Suzuki 1250FA 2010 har startet/kørt fint men forleden dag kommer jeg så ned til en mc der er helt og all deles tom for strøm. Jeg har tidligere oplevet at der f.eks. ikke er nok strøm til at starte efter en vinterperiode men her er displayet helt dødt. Og det er bare 2 dage efter jeg sidst kørte på den, hvor jeg ikke oplevede noget usædvanligt.
Det får mig til at tænke på en sikring eller lign men uden at jeg lige kan forestille mig hvad der skulle have slået en sikring.
Alle input er velkomne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død for strøm
  • #1   26. sep 2022 Mit første gæt ville være termostat kontakten til kølerventilatoren.
    Hvis den kortslutter kører ventilation indtil batteriet er tømt for power..
    Prøv at sætte en lader på og se om ikke ventilatoren starter med det samme..


  • #2   26. sep 2022 Jeg oplevede det samme for 14 dage siden, bare meget hurtigere.
    Startede uden problemer ude på arbejde og kørte 45 km hjem.
    Skulle lige tanke. Det tager vel 4 minutter.
    Drejer nøglen og trykker på start. Klik fra starterrelæet og intet andet.
    Trykker igen: Klik.
    Så slukker jeg med nøglen og tænder igen, og nu er selv LCD uret i instrumentpanelet dødt. Trækker de 2,7 km hjem...!!!! og måler 0,0 volt på batteriet - var i tvivl om mit multimeter var i stykker og kontrol målte noget andet.

    Tænker at noget er alvorligt galt, for jeg har som trådstarter også før oplevet dårlige batterier på samme måde som ham.

    Nå, så det bliver autohjælp til værksted. De prøver at sætte en lader på - stadig 0 volt.
    Så skifter de batteriet, og alt er fint.
    Så moralen er at et batteri kan falde totalt sammen på 4 minutter.
    Mistænker en omgang sejtræk op af bakke på vej hjem hvor bokseren vist fik rystet det hele lidt. Og så er en skillevæg eller noget rystet løs ind i batteriet.

    Jeg ville starte med et andet batteri smiley


  • #3   27. sep 2022 Start med et multimeter

  • #4   27. sep 2022 Multimeter ligger klar og jeg har lånt en lader. Nu venter jeg bare på lidt tørvejr....

Kommentér på:
Død for strøm

Annonce