{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Yamaha R6 fra 20004, forlygte og blinklys foran virker ikke... {{forumTopicSubject}}

Har i dag været ude ved min motorcykel, og ud af ingen ting så virker forlygten, (kort lys/langt lys) ikke mere... blinklysene foran virker heller ikke, men de virker stadig bag på. samtidig virker bremselyset kun ved for bremsen, men ikke ved fodbremsen.. smiley Er der nogen der har den fjerneste ide om hvad dette problem kan skyldes.. den starter i første huk og der er intet andet med den..
På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.
  • Indstil vaskemaskine i vatter 350 kr.
  • Skifte pære på billygte 250 kr.
  • Rengøring af overflader og vægge 1.000 kr.
  • Opsætning af fire gardiner fra Jysk 700 kr.
  • IKEA møbelmontage. Kommode og opbevaringsskab 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R6 fra 20004, forlygte og blinklys foran virker ikke...
  • Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #1   26. jan Tjek multi-stik op til lygtehuset. måske er de irret og skal have lidt Kontakt rens spray

• #2   26. jan Vil jeg forsøge smiley tak!

• #3   27. jan Uden at være ekspert - så tænker jeg stelforbindelse.
    Når det er så mange ting på en gang, så må fællesnævneren være stelforbindelsen.
    Om den så sidder i multistikket ved jeg ikke....

• #4   28. jan Det er højest sandsynlig en eller flere dårlige forbindelser.

Hvor dumt det end lyder så er det på mange japanere kun stik på selve motor der er lavet vandtætte i de årgange der.
    Det vil sige at de stik der har med bl.a lys at gøre, står piv åben for at der kan komme vand i.
    Et godt sted at Starte med at kigge efter ir, er i de "multistik" der kommer fra hvert sit styr. Følg ledningerne fra styr og over på stellet så finder du dem.
    Du kan også kontrollere selve sikrings holdere og sikringer, da det heller ikke er vandtætte.

Stik fra tændingslås.

Stelforbindelse.

Kommentér på:
Yamaha R6 fra 20004, forlygte og blinklys foran virker ikke...

Annonce