21 visninger
|
Oprettet:
Er der nogen der kender {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg skal servicere min ZZR1200 og har fåët anbefalet Freddys MC-værksted. Er der nogen der har nogle erfaringer med det værksted?
Er der nogen der kan anbefale et seriøs sted og som ikke er alt for dyrt.?
Her på sjælland, helst i Kbh. området.
Mvh.
Luis Daniel
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Er der nogen der kender